Monday, June 05, 2017

Belah Banting

Punya berkurun baru nak update, kahkahkah!

Kenduri belah bangdib selang dua minggu lepas kenduri belah aku. Sempat lah MIL aku nak prepair apa yang patut, ada gap kan. Kedah selangor bukan dekat kan. Lagi pun memang rushing gila kot time kenduri tu, banyak benda jadi dalam masa dua minggu tu.

27.01.2017 - Akad nikah
28.01.2017 - Kenduri belah aku
29.01.2017 - Along (sepupu) tunang
03.02.2017- Makcik aku akad nikah
04.02.2017 - Kenduri makcik aku
05.02.2017 - Kenduri belah suami makcik aku tapi yang ni aku tak join, penat wehhh nak balik banting
06.02.2017 - HONEYMOON :)
09.02.2017 - Balik banting
11.02.2017 - Kenduri banting

Kau nampak? Jadual penuh gila gila. Ehh malas ingat balik, sakit otak ;(

11.02.2017 hari sabtu, dalam pukul 11 lebih aku dah siap make up pakai baju. Make up macam biasa aku dah book kak effa yang make up aku masa tunang tu awal awal. Bulan 11 kot aku dah settle book make up. Eksaited nak tadah muka, haha!


Kerlas aku nampak tinggi, haha! Sama taraf dengan mereka semua, good job syasya clapclap
Tak sia sia beli kasut 5 inci haha!


Amboi muka, kekwat nyaaaaa!


Pelamin cantik gila wehhh! Sampai pukul 3 pagi diorg pasang.
Aku memang taklah nak tunggu, opkos bangdib yang menanti.
Eskuisme, bukan nyah yaaa. Tapi abang sado, gila badan sado. Jantan okayyy! haha
Atas kepala tu ada awan. Auwwwww! Sokaaaaaa


Nampak bekas aku pegang tu? Aku blur nak kena buat apaaa
Adat dulu dulu katanyaa
Dalam tu ada gula gula diorg selotep dengan coklat
Pengantin kena baling nanti budak budak kutip
Meriah gilaaaa


Nampak tak fattah baju putih belah kiri sekali tu?
Dia blur gilaa
Mula mula dia orang pertama datang dekat aku tapi
 lepas dia nampak budak budak lain ramai dia lariii haha


Ira (adik ewan) 
Dia datang dengan kawan kolej diaaa
Tengkiu dikk datang
Muahhhhhh ciked!


Family maaa
Yang baju maroon tu la along, yang bertunang sehari lepas kenduri aku
Bulan 8 ni kahwin, yeayyyyy!


Family maksu
Paksu tak dapat datang, kejeeee


Budak ni banyak akai sungguh, sayang sangat ni


Ehhhh tiba tiba ada gambar bangdib :D
Macam pengawas sekolah kahkahkah!


Dengan ibuuuu


Dengan Osman, gf dia
Ketua MPP haha! Gelak saje sembang dengan diaaa


Sepupu baru ai haha
Mudaaaa


Tengok pelamin akuuuuu
Cantikkkkkk! Baju aku tuuuuu
Biar lah nak syok sendiri haha


Cewahhhhhhhhh


Tak percaya aku boleh buat muka serius
Lawaaaaaaaaaak


Team Leader n family
Tengkiu sir sanggup datang jauh jauh
Hadiahhhh :)

 

Tak kelakar okay ambik gambar dekat tandas haha!


Gambar paling romantik di abad ini HAHA!


Aku memang malas tahap gila nak update tapi takut gambar hilang, so kita simpan dalam blog haha!
Jangan muntah tau baca, 


Cuci mata sikit haha! Cantik gila kot make up kak effa
Inai tu tahan lama gila
Sampai bulan 3 baru hilang kesan
Kbyeeeeee!

No comments:

Post a Comment