Wednesday, October 21, 2015

Sembang teh tarik

Lama gila tak update blog, dekat sebulan jgk la. Semenjak laktop terkene penyakit berhantu ni kan, dia mcm jadi satu mcm je bile nak pegang laktop tu HAHAHA! Kau boleh bayangkan tak, laktop kesayangan yang kau beli gune duit sendiri, yang kau tatang bagai minyak yang penuh tu tibe tibe padam, dlm erti kate lain arwah dah. Habis semua memori daun pisang mengulit kenangan hilang. Nak edit gambau gambau pun kena download software balik. Aku pulak tak buat backup, bagus kan? Aku ambik sistem komputer HAHAHA!

Ni pun aku update gune samsung note je ni. Waaa motif sebenar nak ckp kittewwwww gune samsung note kahkahkah! Gelak sopan sopan ehh. 

Berbalik pada cerite asal, aku update blog tgh mlm ni adalah di sebabkan sis sepet tgh cari blogger yang aktif blog. Haruslah aku rajinkan dirikuuuuu. hikkkkkkks


Ade 8 entry yang aku tak publish gara gara gambar aku tak edit. Pedulikkan! Nanti ade mase aku rajinkan diri utk edit gambar tu. Dulu leklek je tak edit tak watermark kan? Skrg tak boleh uolls know, sbb aku terjumpe satu facebook ni gigih gune gambar aku dgn merul buat DP facebook. Kurang kasih syg gamak nyeeee org tu. Ke dia tak boleh terime hakikat yang aku dah tak ade pape dgn merul? Tapi ape kena mengena dgn dia? Aku yang putus kau panas naw naw. Lupe letak hashtag pulak, mls patah balik sbb update gune handfone. Kahkahkah!


Esok kite update lagi tau, lambai tangan ala ala CiNDERELLA!

Iklan kjp eh, shawl dah available tau. Instant otw , sabau banyak banyak. Tarik nafas lepas slow slow.

Warna pastel grey ni mase mule mule beli kain, mase siap jahit tu kan, aku tgk mcm tak cantik tak feeling CiNDERELLA lansung tau. Tapi dah pakai waoww! Terus feeling jadi duta Qu Puteh Qu Puteh baru la meletop kebabom. Hai DatoSriVida, sep sikit. Patut la wanie pilih warne ni utk bridemade. Thankyou beli dgn kittewwww. Sempat lagi aku ni HAHAHA



No comments:

Post a Comment