Sunday, September 06, 2015

#throwback


Tajuk tak boleh blah lansung, bajet macam  hidup ni di alam fantasi sangat.
"Hidup kerja nak memoyo je syasya ni", eh suka hati aaaa.
Hidup kena penuh dengan angan angan kate ko, hahaha.

Mase tengah cuci ayam dalam sinki tadi kan, opkos laa ayam yang dalam sinki kan takkan aku pulak. HAHAHA
Aku ter'throwback' perangai ewan mase mula mula kenal dulu kahhhhhh! Kelakar kot.
Dulu mase still dengan askar tu, aku kan tak brp nak contact askar tu kan, so so je laaa. Kak Nieza iolls tak kutuk adik uolls eh. HAHAHA!
Ewan suka tanya aku. "Syaa, syaa okay"? Ehh kau gila tak okay haruslah okay hahaha.
Soalan tu aku suka dengar. Bergetar berkocak botol budu kahkahkah!

Mase mula tangkap cintan dengan dia, pehhh tak reply msg terus call weihhh * zaman tu tak muncul lagi whatsapp berasap ni. Bukan aku call eh tapi dia call. Hostel aku denga dia sebelah sebelah. Nak dijadikan cerita katil dia hujung alam dekat tingkap. Hoihhh! Sama kot dengan aku, hakak suka naw naw laaa. Bila bergayut dia ambik hammer hentak dekat dinding. Rase getaran tu sampai bilik sebalah aku. Yang aku ni ambik botol ketuk balik, dia pun dengar lepas tu gelak sama sama. Eh bodoh sangat perangai dulu dulu. Hahaha! Matik laa ade orang menyumpah baca blog aku ni kahhhhh sangat weihhh.

Sekarang ni bukan tak reply whatsapp, call pun jarang yaa. Dia sibuk dengan kelas dia, dengan projek berjuta juta billion tu tau. Up sikit dari 2.6 billion tu. Saya tak bersalah jibby! Hihihihi

Kesimpulannya?
Perempuan ni diawal percintaan dia leklek ja, tak macam lelaki yang tak reply whatsapp call tanya knp tak reply whatsapp, tiap tiap hari kena send gambar.

Lelaki dia akan berubah bila dah lama relationship tu. Maksud aku bukan dia bosan ke ape ke cuma tu mungkin sifat dia kot. Perempuan ni terbalik, bila dah lama baru dia nak macam tu, call bila tak reply whatsapp. Risau kot kot ade tipu muslihat sbb dah jadi hak dia kan, mane boleh kongsi. Haaa cenggitu cerita.

Aku selalu buat perumpaan sendiri pasal lelaki prmpn ni. Lelaki kan gila motor, kereta.

Lelaki sayang prmpn macam motor/kereta. Sebab? Mase belum dapat motor, lelaki akan pulun sepulunnya untuk dapatkan. Bila dah dapat dia akan lap motor/kereta jaga dengan sepenuh hati sebab benda baru. Bila dah lama, dia tahu motor/kereta tu dah jadi hak dia takkan ade sape akan ambik, dia pun buat leklek je. Tapi bila dah excident, repair macam mane pun tetap tak sedap dah bila kau drive motor/kereta tu. Macam hati laa, bila dah tawar susah dah, tetap tak sama macam dulu. Bila motor/kereta kau kena curi susah dah. Peratus nak dapat balik tu 50-50 je".  

Ehh ni perumpaan je tau, bukan aku tujukan dekat sape sape. Kang ade pulak yang email maki hamun aku. Tapi aku suke je terima email, sebab email yang masuk dekat aku automatik ewan akan dapat. Kahkahkah! Haaa, berani ke? Meh aaa email meh meh. Hahaha!

Perumpaan aku tu tak ade kena mengena dengan yang hidup mahupun telah meninggal dunia tau, mihmihmih.


Nahhh setepek gambar tuan tanah kedauuuuu, hihihihi. Shawl masih availabel yaa. 
Meh order meh, meh meh! Whatsapp aku kalau nak tengok warna lain tau +601116927642 




Iloveyou abam sado,
Muah ciked :*


No comments:

Post a Comment