Tuesday, September 01, 2015

Miracle Skin Botox Serum


Meh kite tunjuk gambar dulu bagi orang tergoda.

Haaa, tergoda tak tergoda tak?? Meh sini hakak nak ceritaaaa. 

Sape yang takut nak buat injection tapi nak kesan yang sama macam injection boleh cuba Botox Serum ni tauuu. 1 box ade 10 botol. 1 botol ade 2ml. Bergantung pada pemakai jugak. Ade orang boleh guna sampai 4 5 kali 1 botol serum ni.

Bukan inject ye, sekali lagi nak ulang. Tak payah nak tahan sakit ke inject ke ape ke eh. Sapu je dekat muke. Korang akan nampak kesan yang sangat menakjubkan kedebabom! Kulit jadi licin, halus. Muke jadi tegang macam che ta. 

Kebaikan miracle skin botox serum:
  • Membentuk muka menjadi v shape uolls
  • Menaikkan pipi yang jatuh dan menjadikan ia berbentuk cantik bila anda tersenyum
  • Melembapkan kulit sambil memberikan effect glowing
  • Mencerahkan kulit tanpa pengelupasan yang menyakitkan
  • Mengecilkan pori pori muka supaya muka anda tidak lagi berpeluh dan berminyak
  • Merawat jerawat dan jeragat
  • Mengurangkan kedutan dan garis usia yang terbentuk di wajah akibat stress dan peningkatan usia anda
  • Membentuk bibir anda supaya kelihatan penuh dan seksi
  • Kesan akan di rasai serta merta
  • Dan yang bestnya adalah HALAL!



Meh close up sikit gambar. Nampak tak perbezaan gambar atas dengan bawah? 
So tunggu ape lagi. 


Search facebook qasehbeauty solution lepas tu sebut name iolls sepuluh kali, harus dapat diskaun meletop top top. Hikkkkkkks




Iloveyou my readers :)
Muah ciked 






No comments:

Post a Comment