Monday, July 27, 2015

Raya pertama 2015


Lama iolls menyepi kini iolls kembali bersiaran. Dimulakan dengan gambar raya pertama dan di akhiri gambar raya pertama jugak. Muahahahaha! Raya tahun ni sangat lek-lek je, sempoi je. Selalu raya pertama duduk rumah tunggu orang datang. Tapi kali ni lantok kau laa, keluar beraya suka hati je. Gambar raya dekat kampung sendiri tak ade lansung eh, gambar raya dekat rumah orang je ade. Kau mampu melompat dekat rumah orang? Lepas solat sunat raya, lepas tu beraya dengan makcik pakcik, maktok, ibu adik beradik semua (harus ada adegan airmata HAHAHA). Lepas beraya makan ketupat rendang terus gerak pegi kubur arwah tokwan. Lepas tu rehat lek-lek dekat rumah, tidur terus sampai ke petang HAHAHA! Bangun terus pegi beraya rumah orang. Hudoh gila perangai bak hang!



Dimulakan dengan dengan gambar family. Aku rasa ayu pejam mata, kahkahkah!


Sorry maktok, tak nampak muka. Aku tak faham knp dgn aku ni. Syok terlampau lepas melantak durian dekat rumah orang. Buruk perangai hoihhh!


Pipi tu dari jauh mmg nampak macam pau. Ehh aku suka jeeee. Tok aku memandang je cucu dia kena sampuk sawan camera. Kahhh!


Cehhh, semua bajet ayu. Yang aku duduk mcm sedia nak lari je. Hudoh betul tengok bontot sendiri mcm ittewww! Hoihhh buruk buruk.


Alis mmg sawan teruk dia ni. Tak jelita lansung tau, pakai baju kurung lepas tu posing mcm power rangers. Ishhh budak ni. Yang tudung coklat baju biru makcik aku tapi lek-lek je panggil nama dia, Nurul nama nya. Sebelah Nurul maktok iolls eh, single lagi. Sebelah maktok ibu iolls, masa ni single lagi. Skrg no no no! Sebelah ibu auntie ape entah nama dia, aku lupa. Aku pegi raya rumah dia laaa. Sebelah tu toktam. Eh, aku dah ingat nama auntie tu, auntie ros nama dia. Hahaha! Makan semut terlampau banyak sangat.


Terimalah babak lompat melompat macam monyet tak cukup bulu dari adik aku, Alom. Macam sepak aku je budak ni. 


Tengok je la gambar ni. Malas bagi caption. Tak larat. HAHA




Tu je weihh cerita raya aku HAHA! Sebab sibuk dengan preparation wedding ibu. Jumpa next entry eh, arios amigos!



No comments:

Post a Comment