Tuesday, July 07, 2015

Laktop berpuaka


Eh, aku cam pelik siket. Last aku guna laktop malam rabu malam tiba-tiba bangun pagi esok tengok laktop blank. Rileks je aaaa, tapi nak on tak boleh. Laktop ni saje nak uji tahap kepandaian aku sejak habis study ni. Tiba-tiba dia suruh buat partition. Eh eh apa jadah semua ni? Rasa macam eh, ni dulu mase sem 1 aku belajar format komputer zaman purba tu. Hoihhhh! Betul laa. Laktop aku berjaya format diri sendiri tanpa bantuan aku. Kau rasa? Aku rasa ayamas sangat. Aku tak buat backup lansung. Segala menatang mengulit kenangan semua dalam tu. I is sad u know. Gambar raya dari zaman bujang sampai dah beranak pinak 7 keturunan semua ade dalam tu. Its not funny u know. Nasib la aku ni jenis penyayang tahap keibuan, gambar ewan, segala video bercinta lucah terlarang aku save dalam handfone sebab 10 video ewan yang membuatkan aku menangis teresak esak tu aku akan tengok setiap kali gaduh gaduh anje. Takkan setiap kali gaduh kena on laktop kan, haruslah save dalam handfone. Gaduh anje2 je buka tengok, haa kan senang. PJJ amat menyiksakan diriku yang jelitawan ni. Harus tiap malam tengok video gedik ewan HAHAHA!

Berbalik pada topik asal. Hoihhh, korang percaya ke laktop format sendiri? Ke laktop aku ni ade saka? HAHAHA bodoh gila. No no, jangan tinggi sangat imaginasi tu. Takdir! HAHAHA.


Salam Ramadhan ke 21 ;)
Prmpn paling jelita xoxo

No comments:

Post a Comment