Tuesday, July 28, 2015

Kenduri daddy


Siap edit terus update. Laju gila aku hari ni, clap clap ;)

Pukul 12 lebih baru gerak dari rumah makngah, berkumpul dekat tol penang. Ohh ya, daddy iolls orang penang eh. Dekat je haaa kampung iolls wahai uolls. Huhuhuh (geng amran sangat ni) Dekat pukul 2 jgk sampai dewan tuuuu. Aku lupa nak ambik gambar nama dewan, so aku lupaaa.


Nampak hidung jambu air aku tu. Kajol Malaysia sangat weihhh.


Masa mula-mula sampai semua orang pakat menjerit. Eh aku macam dah knp korang ni? Pengantin je kot. Lek-lek dah aaaaa. 


Tiba-tiba sesat gambar mase dekat kmpg. Aku ni dah knp? Salah entry. Tapi aku suka je, janji ada gambar iolls. Kahhhh!


Alis takkan ambik gambar kalau nampak gigi sbb gigi dia macam pontianak. Tajam kirim kanan Hahaha


Baru aku sedar ibu aku cantik rupanya pakai tudung ala-ala bawal ni. 


Maksu and meeeee ;) Ibu Fattah yang omeyyyyy


Auwww! Bakal daddy misali sangat ni. Kalau pakcik makcik aku baca ni mesti kutuk aku gila sbb buat caption miang nak mampus. Eh suka hati aaaaa HAHAHA


Lagi dengan makshuuuuu ;*


Tak sah kalau tak ada budak handsome ni. 


Maktok awat pejam mata? Tak kisah la janji iolls cantik. Amboi maksu, cahaya kejelitaan sangat ni


Geng bergosip, aku kawan dengan bdk2 ni jeee. Baru rasa remaja, kawan dgn bdk sekolah


Baju biru blkg tu bukan remaja ehhh. Dewasa kini dah dia tu. Iolls je maintain remaja, auwww!


Sorry iffah, muka sekerat. Tapi style kot weihhh!


Us


Erica, anak daddy & alom


Pengantin baru yang selalu kena sakat, kahhhh!


Merenjis direnjis


Makan beradap. Maktok dah knp mulut tu? Kemain, pandai dah buat memek mukaaa.


Fattah & Angah


Alolo omey angatttt! Cium kang tau laa. Asal ada Fattah mesti ada angah. Sorry aaa, tak ada niat sebenarnya. Kang korang cakap "eh apehal angah je ade ni"? iolls tak meminati angah okayyy, memintati orang yang dia dukung tu je ehh. Kang tak memasal masuk metro esok HAHAHA!


Daddy, maktok, nanny, ibu :*


Kami serombongan, 10 bijik kereta. Aku dah la tak brp mahir jalan penang. Suruh Ewan follow diorg dekat2 je, bila ade orang potong aku marah ewan. Lepas tu Ewan cakap aku pentingkan diri sendiri. Lepas tu aku sentap sbb kena marah dgn Ewan. Seminit diam lepas tu aku gelak lepas tu Ewan usha pelik. Kahhhhh! Brp byk lepas tu deyyyy? Aku mmg spesis tak reti sentap lama-lama dgn Ewan. Kang dia suruh aku turun kereta jalan kaki. Ehh, ni penang bro, gua ramai kawan dekat penang HAHAHAHA!




Lepas balik kenduri tu sempat p dating sat dengan ewan. 
I love youuuuuuu! Auwwwww





No comments:

Post a Comment