Friday, May 22, 2015

Tak boleh duduk diam


Betul la cakap ibu, aku ni mmg tak reti duduk diam dekat rumah kalau ewan ada. Eh opkos laa, mane tahan asyik tengok je dia duduk terbongkang tidur tak pun main iphone depan tv sambil silang kaki. Siap goyang kaki eh, biase sangat dia tu. Daripada sakit mata tengok dia, sebaik-baiknya aku ajak dia cuci mata. Baru tenang hati aku, lega. Tapi tapi, kalau balik kmpg opkos aku kena usung adik-adik aku sekali. Tak tenang sangat weihhh, huh! Tapi jalan berdua je dengan ewan, lantak engko la dik HAHAHAHA.

Rabu lepas pegi pantai merdeka sebelum ewan balik Kemaman. Nak ajak dia naik bot lepas tu boleh pegi beli belacan dekat mak dia dan aku syak dia mabuk laut kot sebab dia diam je atas bot tu. Aku syak je la eh tapi tak berani cakap depan-depan mesti dia takkan mengaku, jatuh martabat dia, hihi.


Mak nenek rambut ewan, kena tiup sepoi-sepoi bahasa. 
Selekeh sangat hoihhh! Tapi aku suke je dia selekeh, 
senang hati duduk jauh-jauh HAHAHA


Bukan setakat rambut dia sepoi-sepoi bahasa, 
dengan shawl i pun terkena tempias.


Engko gila ke hape hoihhh? Dengan wedges bagai naik bot, 
nasib tak terjatuh jalan atas pasir.
Semua org tengok kasut aku masa nak naik, lepas ke eh tak lepas ke eh?
Pedulik ape aku kan, janji mcm neelofa. Kahkahkah!


Lesung pipi tu tak boleh nak bagi dalam lagi ke Chaaaa? 
Jealous kakak awak ni tau.
Amboi Ira, lentok sangat kepala tu. Anje sangat ashuuuu hahaha.


Orang pandang kami time ni, eh eh nak join ke geng power rangers kami?
Boleh je isi form, eh isi form online eh.


Engko tengok la adik aku. 
Chaaa, why chaa why? 
Semua gaya ala-ala 
Muslimah Sejati
America Next Top Model
Model sendu
Dewi Remaja


Us :)


MIH & SNA:)


Akhir sekali, terima laaa dari tuan belog. 
Aku sendiri tak pasti tu pipi ke kuih pau.
Pau daging ke pau ayam? HAHAHAHA




Assalamualaikum, 
Syasya
Prmpn paling comel di hati ewan, auwwww


No comments:

Post a Comment