Wednesday, February 04, 2015

Cemburu


Mmg perempuan kuat cemburu ke? Ke mmg aku je yang kuat cemburu HAHAHA! Tak kelakar okay. Dulu aku tak mcm niyyy tapi skrg makin menjadi cemburu aku niyyy. Selamat lah ex2 aku sebab aku tak kuat cemburu dulu tapi skrg Ewan jadi mangsa. Mungkin sbb apa pernah terjadi antara aku dengan dia membuatkan aku jadi seorang yang cemburu. Even dah kawen sekalipun cemburu tu tetap ade okay, tak boleh buang aku rasa perasaan niyyy.

Dalam dunia niyyy sape yang taknak jadi yang perfect utk pasangan kan? Macam tu jugak aku. Kalau boleh aku nak buang semua perasaan yang ada dalam perasaan aku niyyy tapi aaaaaaaaaaaaaaaaaa tarak boleh. Nyampah sangat! Terimalah diriku yang kuat cemburu niyyy wahai sayang intan payung belian pasar malam pasar kepayang wakaf che yehh ohh yeahhh HAHAHAHA!



Prmpn yang kuat cemburu,
Syasya Anabella Casandra ;')


No comments:

Post a Comment