Tuesday, October 07, 2014

Pengemar Chiffon Shawl baca niyyy !


Assalamualaikum and very good morning uolls. Speaking kemain lagi aku niy, heee. Al maklum lah baru settle interview tadi. Macam kelakar je aku cakap dengan Miss Masturah Miss Raden tadi. Nasib tak bawak handfone kesayangan masuk dalam conference room tadi, kalau tak dah lama kau rakam suara lunak merdu aku. Auww !

Aku rasa dah lama aku tak aktif tulis menulis blog niyyy. Sejak masuk sem 4 memang aku slow gilaaa dan skrg dah sem 6. Setahun jugak laaaa jadi chipsmore niyyy.

InsyaAllah dalam next week aku keluarkan shawl nama aku sendiri. InsyaAllah, aminnnnn. Aku tak keluarkan siket dulu ehhh, nak test market dulu. Nanti InsyaAllah kalau macam okay aku keluarkan lagi.

Sebelum niy kan aku jual shawl tudung atas orang, ala-ala dropship laaa. Tapi ade je yang aku ambik dekat masjid india dulu masa duduk seremban. Tapi skrg keadaan tak mengizinkan. Aku nak cuba buktikan yang aku boleh hidup tanpa bantuan ibu abah, aku boleh hidup dengan duit aku sendiri walaupun aku masih pelajar berwawasan rajin sopan santun *tu semua poyooooo, hahaha

Aku jual chiffon shawl okay, material semua kau pilih sendiri. Sejuk sangat kain tu, sesuai dengan orang yang kuad iman macam aku, hahaha ! Follow IG online shop aku ehhh, shawl_alyssa by syasyaanabella .

Credits:

Cinta hati- Tengkiu keluarkan modal untuk iolls, wakakaka ! *Keluarkan duit bagi aku lepas tu, lantak dekat aku nak pilih kain apa. I loikeeeeee




Perempuan jelita,
Syasya Anabella

No comments:

Post a Comment