Sunday, September 28, 2014

Mimpi Ngeriiiii


"Final Projek tak kesah siap bila asalkan sebelum pegi praktikal", Huh ? Whut laaa. Kesayangan aku sangat Kolej PSDC niyyy. Auwww ! Mimpi ngeri sangat bila terbayangkan Final Projek yang kena siap 15 Oktober niy. Rupa-rupanya tidak yaaa, Praktikal start bulan 12 maknanya aku ada masa lagi berbulan bulan lagi. Mampus laa kalau semua student last sem perangai setan mcm aku niy. Ehh, bukan nak cerita pasal final projek sebenarnya. Berbalik pada tajuk asal.

Apa lah bodoh sangat mimpi aku niyyy. Asyik-asyik mimpi ex Ewan. Woyy ! Dah bertahun kot Ewan dengan aku tapi still mimpi Dekyaa tu. Even dia pernah nak Ewan balik dulu tapi i tak berdendam dengan dia ya. Tak kesah lansung kalau setakat nak berkawan tu. Dulu ade la jugak jealous jelly tapi sekarang tak ya. Dah cop atas dahi Ewan dah nama aku, mmg orang lain tak boleh ambik laaa. Engko berani ambik, aku keluarkan mulut berapi aku niy. Tapi yang kelakarnya mimpi tu kan, dekya berubah jadi mcm orang jahat dlm masket rider. Wakakaka ! Macam bodoh tak ? Dlm mimpi tu jugak aku bgtau Ewan pasal niat jahat dekya nak hapuskan aku. Tapi Ewan tak percaya lansung tau. Kongajo sangat kan ? Pagi tadi pegi kelas, aku tak cakap pasal mimpi tu dekat Ewan. Dalam kereta cakap menda lain jeee. Tatut laa nak sebut nama dekya. Nanti teringat kisah silam pulak, tak  memasal kena marah dengan Ewan.

Ehh, aku pakai trial set tabita, dalam tiga minggu je kot aku pakai aku rasa kulit aky flawless gilaaaa. Terasa macam barbie je sekarang, hahaha ! Keluar rumah pun tak pakai krim ke foundation ape bagai *padahal simply siti dah habis, wakakaka !


Nak masuk kelas dah niy, kejap lagi nak pegi klinik cek beby dalam perut *beby cacing


Kesayangan Ewan paling cun,
Syasya

No comments:

Post a Comment