Tuesday, September 23, 2014

Gilaaaaa !


Hari niy genap sebulan kot aku deactived blog. Tapi tak tahan weyyy baca blog orang lain, hahaha ! Ehh, aku tak sangka la rupanya selama niy ada la si polan bin si polan mangkuk tingkat ayun  niy stalker blog aku . Wakakaka ! Terasa famous ahkak niyyyyy. Lain kali jangan kacau rumah tangga orang tau diikkk nanti relationship kau entah kemana. Dulu kau kacau sangat aku kan ? Aku pun tak sangka boleh jumpa blog kau. Entah mcm mana tersesat dekat depan mata aku pun entah. Kalau kau baca niy mesti kau berangin kan dikk ? Ehh, kalau tak baca kau takkan terasa kensssss ? Hahaha !

Dah habis sesi mengutuk budak tuhhhh. Bulan 11 punya tiket flight aku dah booking, excited nak fly fly in the air dengan Ewan. Dia kan gayat, boleh kenakan diaa. Hahaha ! Teringat tahun lepas pegi genting naik cable car dia gayat, tengok bawah pun nak taknak je, hahaha ! Dia first time kot nak naik flight, tak sabar nak tengok muka gabra dia. Mesti pegang tangan iolls tak lepas-lepas, hahaha ! Ehh, exam dah habis, yeayyyy ! Institusi Islam bakal membunuhku, kalau paper lepas dpt A paper niy aku tak harap lansung dapat A. Tu je untuk hari niy :)


Kesayangan Mohd Izwan Hafiz,
Syasya

No comments:

Post a Comment