Tuesday, August 26, 2014

Masakkan kena puji !


Sejak kebelakangan niy aku tengok melihat dengan telitinya ewan makin manje. Sesuatu sangat tau, hahaha ! I suka paaaa, hahaha ! Minggu lepas balik rumah MIL, ewan dia suka makan ayam sambal yang minyak banyak nak mampus tu tau. Dah lama dia suruh aku belajar buad dekat mokyah(makcik ewan) tapi aku niy kan pemalas, bajet pandai memasak padahal haram, satu pun taktau. Kawen je aku tau, kahkahkah ! Aku try la buad ayam minyak bergelen-gelen kesukaan dia tu. Ikutkan hati aku nak je aku tuang minyak satu botol dalam kuali, kang tak memasal jadi bini durrrrhaka pulakss. Minit yang pertama okay je ehh, kembang hidung aku dapat buad. Lepas aku lepak dekat meja makan dengan pikah terus sambal kaler merah bertukar jadi kaler hitam. Woyyy ! Hangit. Terus aku jadi gabra. Tapi aku hidangkan je. Kebetulan aku buad nasik lemak planta tengahari tu, boley la cover rasa hangit dia kot. Hebatkan aku ? Buad pertama kalinya ewan puji masakkan aku sedap dia cakap terima kasih sebab masak ayam minyak tu dekat dia, haha ! Sesuatu sangat kan ?

Kelmarin dulu dia balik kelas, aku dah siap masakkan  nasi goreng dekat dia, dan dia puji lagi, auw auw ! Suka woyyy ! Esok malam nak balik rumah aku. Yeayyy ! First time celebrated Merdeka dengan ewan. Felling honeymoon lagik laaaa.




Love,
Kesayangan Ewan yang paling jelita di hati beliau !

No comments:

Post a Comment