Monday, June 02, 2014

Tak ada tajuk !


Holla cikebom cikebom. 

Turun dari bas ambik teksi terus balik rumah. Penat jangan cakap laa woyy. Kalau aku ada kuasa sakti dah lama aku terbang dari Kuantan ke Seremban, malas naik bas menghabiskan duit. Ulang alik tiap hari je tau. Main dengan 'kalau' semua boley aku hadap satu persatu. Puihhhhhh !

Sebab aku balik Kuantan secara mengejut adalah disebabkan aku kena halau dari asrama. Wakakaka ! Eh kejam sangat ayat ittewww ! Budak Junior kolej aku terlampau banyak so aku yang senior berbudi pekerti lagi sopan dan santun haruslah mengundurkan diri. Aku dengan Ewan sama2 duduk rumah sewa. Mcm janggal mula2 aku rasa. Apa ? Rumah sewa ? Bil api bil air semua tu, apakah ? Sesuatu sangat. Nak kena fikir benda tu. Korang jangan gatal miang nak kawen awal yaa yang muda2 trang tang tang tu. Duit hoyy duit . Kalau la duit tu boley ku petik dari pepohon yang merendang, akan ku petik lantas ku tukarkan semuanya. Hahaha ! Bodohnya lawak aku niy. Huh !

Seperti biasa kalau jauh dengan Ewan memang aku akan meroyan mula2 tu. Nangis kejap, tengok gambar nangis, tengok video nangis. Mcm perempuan mati laki kau tau. Lepas tu tengok cermin gelak sorang2, knp aku nangis ? Mcm tak jumpa dah je lepas niy. Tapi tu lah aku yaa. Dulu masa zaman cinta monyet dengan pakwe2 lama tak ade la kronik. Bila dah menamatkan zaman kegemilangan niy rasa lain siket. Ewan pulak bagi kasih sayang yang mencukupi lagi la aku lentok habis. Kahkahkah ! 

Ehh cerita naik bas tak habis lagi woyy ! Aku sampai rumah tukar baju tanpa mandi yaa terus melantak nasi. Ehh , aku makan nasi 2 pinggan ? Manusia jenis apakah aku niy ? Dekat 3 minggu tengok nasi nak muntah hari niy aku cari nasi. Kebuluran kelaparan sangat tau. Aku jumpa Ewan biasa lah, kena paksa makan nasi. Jauh dengan dia berat hilang ber'kg2' tapi bila dekat dengan dia 10kg aku naik. Dulu berat aku 50kg je tau, zaman bercinta naik 4kg lepas tu bila bahagia siket berat aku dah 60kg. Tengok penimbang rasa penimbang tu bodoh rosak jahanam, tak reti nak nak sejukkan hati aku lansung penimbang tu tau. Tapi sejak cuti niy turun 5kg. Balik Kuantan Jumaat lepas rakyat Kuantan tegur aku kurus. Kagum sangat tau terus promote Jamu Slym4you ! Hahaha. Ehh, panjang pulak entry aku. K laa , byeee !



* Ewan cakap 1-2 tahun lepas kawen baru fikir anak. Makna nya ? Honeymoon laaaa. Hahaha ! Ehh , bubye

No comments:

Post a Comment