Tuesday, May 06, 2014

Seremban Banjir !


Seminggu lebih dah tak mengupdate belog suci dalam debu aku niy . Sejak Ewan dengan maktok aku sampai sini aku tak melekat rumah lansung . Start hari khamis sampai la hari niy baru boley mengadap lappy kesayangan hamba niy . Dengan air tak ada dekat rumah , nak cuci baju tak boley . Huh ! Penad penad . Bini misali sangat aku layan Ewan tau , hahaha !

Hari niy Ewan balik Kemaman dah , 19 niy dia dah kena berkhidmat sebagai student yang berdedikasi dah , hahaha . Aku niy airmata turun laju gila gila walaupun dah berjanji dalam hati niy takmau nangis tapi meleleh jugak . Tarik tangan Ewan takmau bagi dia balik , berhingus mak hincik tau . Hahaha ! Nak taknak terpaksa lepaskan dia pegi jugak . Nak update belog niy pun terpaksa tabahkan hati , cewahhh ! Kejap kejap call kejap kejap call . Dia call aku , aku call dia . 

Baru lepas cakap dengan dia niy haa , dia sampai Cherating dah . Lega hati aku dia dah nak sampai Kemaman , terlepas dah jalan muadzam gelap gelita tu haa . Baru aku boley telan nasi dengan aman , kalau tak jangan harap aku nak makan . Duduk dalam bilik mengadap lappy tengok muka dia je laa . Mesti korang menyumpah aku kan baca blog aku niy . Ehh suka hati mak hincik laa nak cakap ape pun , blog iolls okay ? Heee :D Tapi niy la kenyataan nya , aku tak boley lawan perasaan niy . Tak kuad !

Gambar gambar kenduri sampai Ewan balik mintak maaf banyak banyak , iolls tak boley nak upload yaa . Privasi kate ko ! Hahaha . Aku hanya boley kongsi cerita saje buad mase sekarang , gambar gambar terpaksa stop kejappppp .

Nak mandi , byee !

No comments:

Post a Comment