Wednesday, April 23, 2014

Janji update !


Tak sampai seminggu wajah belog berubah lagi , syabas kepada diri sendiri , hahaha ! Kemain lagi ehh , bila balik rumah tukar tu tukar niy .

Now , aku tengah buad countdown tunggu Ewan nak datang Seremban melawat tunang kesayangan beliau . Hahaha ! Kemain ayat haa . Ehh suka hati aku laa nak cakap ape pun , blog aku kan . Mampus laa kena maki dengan korang :D

Mood aku kelaut siket hari niy sebab puasa . Ecece ! Riak sangat nak bagi tahu satu dunia kau puasa syasya hoyyy ! Ehh tak tak , jangan kutuk aku tanpa sebab . Aku berbangga la sebab balik rumah aku puasa . Kau ingat senang ke nak menempuhi dugaan bau bauan dekat rumah . Hari niy ibu aku masak ayam masak merah . Kau boley ke hadap bau dia ? Menusuk ke kalbu okay . Aku redha je . Tapi aku dah request nak makan sambal tumis telur dengan tempoyak ikan ape2 je yang ada dalam peti tu . Kahkahkah ! Kbyeee

No comments:

Post a Comment