Tuesday, April 15, 2014

Cuti sem dah start !


Hello evelibadi ! Taraaa , berubah wajah dah blog aku .

Yeayyyy , aku dah sampai home sweet home . Sangat sangat awesome bila dapat masakan ibu sesuka hati tanpa memikirkan  duit. Nak kena bayar makanan berapa , minum berapa , cukup tak sampai hujung minggu . Itu semua tak payah fikir dah ! Bebas dari dibelenggu wang , hahaha ! Tapi yang terbelenggu dalam kepala hotak aku niy adalah Mohd Izwan Hafiz . Dekat setahun aku asyik makan keluar dengan dia , niy first time aku dengan dia jauh lama lama. Paham tak apa yang aku cuba sampaikan ? Heeee

Bulan 5 niy sebelum short sem Ewan start dia janji nak mai Seremban jumpa cinta hati dia . Yeayy ! Lepas rindu siket laaaa . Adik aku yang sibuk tanya bila Ewan nak datang la apa laaa . Aku rileks chills je . Percaya ke ? Jangan laaaa . Aku yang tak betul dekat rumah niy haaa .

No comments:

Post a Comment