Tuesday, April 15, 2014

Cemburu


Ewan memang kuad cemburu tahap gila tapi dia taknak mengaku . Matilah aku kena dengan diaa , hahaha . First time kenal dulu tak nampak sangat bila dah lama-lama niy makin menjadi. Aku biarkan aje , cemburu kan tanda sayang . Yedok ??

Masa mula kenal dia diam je tak cakap lansung . Bila mood dia berubah baru aku perasan , hahah ! Ape laa kamu niy sayang hoyy .

Aku kan jenis peramah , suka bercakap . Boley dikatakan dekat kolej memang semua kenal aku . Hahaha , matilah kena kutuk puji diri sendiri lepas niy . Ehh tapi betul laa , aku kan MPP ehh salah bekas dah ea . Dah besaraaaa . Bila student baru masuk aku jaga tu sebab budak2 niy semua kenal aku . ''Kak Syaa retissss'' , kahkahkah ! Sila jangan muntah yaaa .

Aku buang semua contact lelaki dalam handfone aku tu tau sebab taknak bagi dia jealous sangat . Sampaikan facebook , twitter aku pun aku dah buad new account tau . Twitter yang baru tu pun tiga bulan lepas kena deactived sekali lagi . Guna account dia je . Kau nampak tak cemburu dia ? Kan kan kan ? Tapi still taknak mengaku okay . Aku redha jeee .

Ini adalah disebabkan dia dapat aku yang terlalu cantik , comel , bijaksana lagi bestari . Kahkahkah ! Itu semua tifuuu belaka . Jangan percaya ehhh walhal bila duduk depan cermin ulang skrip tu 2 3 4 kali sehari . Lepas mandi je berangan depan cermin ''Wahai cermin sakti ku , sape paling cantik dalam Malaysia '' , keluar muka sendiri . Dah aku je depan cermin memang keluar muka aku je laaa kan . Hahaha ! Mohon ketawa dalam hati je ehhh .

Tanpa lelaki lain selain dari Ewan aku boley hidup ea , so aku tak kisah .

No comments:

Post a Comment