Sunday, March 23, 2014

Memancing ! Huh


Sejak motor Ewan jahanam dek kerana Hisyam niy dia memang banyak gila habis masa dengan joran . Boley dikatakan tiap2 hari dia wajib pegi memancing tau tak . Aku niy serba salah tahap cipan nak beranak . Memancing tu sangat memerlukan tahap kesabaran yang tinggi okay uolls . iolls niy tahap kesabaran bukan tak ada tapi tak kuad weyy . Kalau aku yang memancing dah lama aku terjun dalam sungai tu tangkap sendiri , tak payah menunggu berjam jam kan . Tahun niy boley kira dengan jari okay berapa kali aku jejak kaki dekat Megamall , Ecm dengan KP . Sangat sedih ! Tapi sabarkan je laaaa . Huwaaaaaa :’( Hanya mampu nanes dalam hati , kalau nanes depan Ewan kena lempang laju laju kang . Adoiiii !


Sekarang niy dia kurang memancing dekat sungai tapi gila memancing dekat kolam . Sekali memancing RM50 melayang ! Mampus laa , botak kepala aku fikir . Kalau dapat ikan tak ape , niy kalau tak dpt mcm mano haa ? Aku nampak dalam kolam tu RM50 dah haaa . Nak marah tak berani , kang kena fire set to rain aku yang menangis bagai nak rak atas katil . Dia nak pujuk memang tak laaa . Dia main game tak hadap lansung muka aku tau , sentap sangat ! Minggu lepas pegi kolam lepas aku habis kelas dapat ikan siakap 2 ekor tau . Aku dengan bangganya ambk gambar , hahaha ! Kalau dapat ikan tak ada la bosan sangat . Ce kalau tak dapat muka aku busuk mcm perut ikan . Bosan gila menunggu tapi demi Ewan apakan daya . Aku hadap semua tu .


Ikan siakap putih , konyang dennn !


Kali ke dua lagi besar . Bakarrrrr !

No comments:

Post a Comment