Sunday, March 23, 2014

Ciri anak no.2


Anak Manja
Boley dikatakan memang aku manja dengan ibu tapi aku tak tunjuk ehh , heee :D
Malu kot dekat adik2 tengok , kata kakak kan , haruslah matang . Tapi kalau jauh dengan ibu ke nak balik Kuantan ke aku menangis bagai nak rak tau . Bukan setakat dengan ibu je ehh kadang2 dengan Ewan pun aku manje terlebih . Ewan selalu cakap aku manje tapi aku taknak terima . Aku ganas laaa , hahaha ! ( Taknak mengaku sangat )


Anak degil
Haaa , dalam manje manje dia ade degil okay ? Opkosss laaa , iolls sangat degil . Benda yang ibu tak bagi buad tu la yang aku buad tau . Suka sangat ! Hahaha . Ewan pun kadang2 merungut aku niy degil tahap gila . Benda yang dia larang aku buad lagi aku suka kau buad . hahaha ! Tu sebab kadang2 tiap2 ahri bergaduh . kahkahkah !


Keras kepala
Ade ehhh ? Ada siket kot . Dulu laa sekarang aku dah kurangkan siket . Sejak mengenali Ewan memang aku banyak gila berubah tau . Keras kepala aku dah hilang siket demi siket .


Bercinta
Haaa , yang niy tak perlu nak dipertikaikan lagi sebab anak kedua niy memang pencinta yang setia . Kahkahkah ! Kenyataan okay


Hati
Nampak je keras tapi dalam hati memang lembut gilaaaa .


Berdikari
Very independent , serius doe ! Hahaha . Mudah bergaul , kau campak je la kak bedah dekat mane pun senang je dapat kawan . Very take care of her sister and brother and all stuff belonging family . Mula la adik2 menyampah dekat aku . Semua kena report . Kahkahkah !


Arahan
Aku memang tak boley terima arahan tapi aky suka bagi arahan dekat orang . Hahaha ! Aku kan CEO Menara COD , lalalalala . Aku tak suka kerja bawah orang , aku nak bebas . Lalalala

Up to date 
Opkosss laa , aku nak kelihatan anggun jelita je depan orang ramai ehh . Sape pun tak boley lawan aku . Jangan nak overshadoesss iolls ehhh .

Gelak ketawa 
Walaupun sedih aku suka gelak sampai muntah dengan member2 , family aku . Pernah hari tu aku makan durian , lepak dengan budak2 bilik aku . Gelak punya gelak sampai muntah haaa , habis bau durian dekat tangga tu . Kahkahkah !


Tak peduli orang cakap belakang aku . 

Mula2 kalau aku tau orang tu mengutuk aku bagai nak rak mmg aku mengamuk . Rasa nak pegi lempang dia laju2 je tapi lama2 aku chill je ehhh . 

Kbye ! 

No comments:

Post a Comment