Monday, March 03, 2014

Balik Seremban


Minggu niy minggu exam , ohh yeahh ! Aku ada 4 paper je yerr exam sem niy . Web , multimedia , math dengan autocad je yerrr , budak lain ade 6 peper . Tasawur dan bi aku tak ambk sem niy , sem depan yerr aku ambk . Extend sem la maknanya , paham paham je laaa aku malas nak bawak byk subjek . Nak fokus ! kata nak dekan sem niy , hahaha !

Sabtu niy lepas habis paper terus gerak balik KLIA ambik adik2 aku pegi PD . Minggu niy giliran Ewan balik rumah aku , hahaha ! Adil dan saksama sangat kan ? Tapi demand sangat , terus pegi bercuti dekat PD . Aku ikutkan ajeee . Semalam pusing satu ECM , Megamall , TC ( tempat wajib ) cari barang untuk adik2 aku .Alahai kassim selamat !

Hari Ahad hari tu balik Kemaman kejap , pegi karaoke . Lepas tu Ewan nyanyi lagu Marah Bukan Sifatku , lagu Newboyz haaa . First time aku dengar tau tak , rasa mcm nak hentak kepala dekat dinding karaoke tu sebab ketinggalan zaman sangat aku niy , hahaha ! Lagu tu Ewan tujukan khas buad aku , rasa bersalah pulak dah . Minta maaf gila gila dekat dia , huwaaaaa :"(



No comments:

Post a Comment