Sunday, March 23, 2014

Balik Kampung Part 3


Kemain kau sampai part3 . Hahaha ! Nampak sangat gila menaip aku . Jom layan

Isnin pagi lepas hantar adik aku pegi sekolah aku dengan Ewan keluar cari breakfast  sampai ke town haa . Dia bawak aku melawat kawasan pagi tu . Kemain kau breakfast jauh sebatu haaa . uolls mampu ke ? Hahaha . Ayat mesti kerek sedikit ehhh , lalalala . Habis semua dia sebut , dengan bekas ex-girlfriend punya cerita pun dia bedal . Aku menangis dalam hati je . Makan roti canai 2 bijik okay aku pagi tu , hilang semua diet . Cehhh ! Puihhhh , diet sangat pompuan niy kannn .

Sampai rumah siap2 sebab nak gerak pegi KL kejap nak jumpa kakak Ewan . Selamat menggunakan GPS lagi untuk diriku , huwaaaa :’( Salam ibu , papa terus gerak balik . Dalam kereta menangis tersedu sedu habis semua air hingus memeleh keluar . Sila hargai ibu anda ya sebelum berkahwin , nanti dah kawen tak boley dah duduk bawak ketiak ibu , bawak ketiak laki pulak . Aumm aumm  , ketiak ketiak . Hahaha ! Mintak dekat Ewan nak ketiak dia kata aku gila nanti , hahaha .

Ambk kakak Ewan dekat Affin Bank , pegi makan dekat restoran arab . Fuhh ! Satu pinggan RM35 nyahhh ! Tengok harga pun aku dah kenyang tau , hahaha . Disebabkan kakak dia belanja aku on je . Hahaha . Gelojoh sangat . Tapi perut aku niy , potong stim betul . Dia boley tak lapar pulak . Ishhhh ! Kau tau aku order ape , mushroom soup je . Kentut berak cair betul laaa . Ishhhh !

Lepas hantar kakak dia balik , Ewan pun bawak aku lalu dekat kawasan Ampang , tempat dia kerja dulu . Gaji beriban kot dia kerja dulu ! Tapi sayang time tu dia tak kenal lagi aku . Kalau tak mesti aku jadi akauntan serba boley untuk dirinya . Hahaha !

Masuk highway aku saje nak cuba try test ajak dia singgah Bukit Tinggi dan dia setuju! Hatiku berkocak kegembiraan . Hahaha ! Bertambah sayang aku padamu wahai Mohd Izwan Hafiz Abdullah . Mari saksikan gambar bukit tinggi :)


Aku haruslah gaya mcm ala ala model kensss ? Hahaha ! Kalah taknak okay .

  
Gambar niy cantik berseri seri sebab aku yang snap tau . Hahaha !


Berdua lebih baik kate koooo !


Yeahhhh !


 Sendiri tengok sendiri suka . Depan liff pun aku suruh Ewan ambk gambar , kenangan tau . Taknak datang dah Bukit Tinggi sebab bosan . Yang best pun sebab boley ambk gambar , tempat dia cantik dengan sejuk . Yang lain nando yaaa . Sampai sini saje entry balik kampung . Hahaha ! Panjang kemain lagi haaaa . Assalamulaikum , Kbyeee !

No comments:

Post a Comment