Sunday, March 23, 2014

Balik Kampung Part 2


Panjang sangatkan entry Balik Kampung Part 1 tu , hahaha ! Dah lama tak cuci belog mcm niy la jadi . Heee :D Jom sambung balik ceritaaaaa

Hari Ahad pagi tu aku bangun awal gila , siap mandi tengok tv ibu datang duduk sebelah ajak pegi pasar . Ehh lupa nak bgtau , Ewan kan dia report mcm2 dekat ibu aku tau tak . Aku suka marah2 dia la apa laaa , ishhh ! Penipu laaaa. Jentik dia pun aku tak pernah tauuu ( itu tifuuu , jangan percaya )
Ibu aku tanya aku nak makan apa . Ishhhh , ibu aku silap orang pegi tanya nak makan apa , dia taktau anak dia niy nafsu membuak buak kalau balik rumah . Aku request nak makan sambal sotong dengan asam pedas ikan pari . Semua merah2 dan pedas . Suka hati aku laaa , aku nak makan .

Sebelum balik rumah pegi melantak roti canai dulu dengan ibu aku . Bungkus bawak balik untuk adik2 dengan Ewan . Sampai je dekat rumah aku masuk bilik tengok Ewan terbaring lagi ,muka mcm kentut sebab aku tinggal dia dekat rumah , dia text aku , aku tak bawak handfone . Hahaha ! Rindu I ehh sayang ? Heeee :D


Dah settle ibu aku masak aku pulak masuk dapur goreng ayam untuk Ewan . Dia tak boley ea kalau tak ade ayam . Tak lengkap set makan diaaa . Aku suruh dia pegi beli ais batu dengan adik aku , dekat dua jam lebih haaa pegi beli . Rupa rupanya diorang pegi PD , Ewan pegi jumpe member2 poli diaa dulu . Cehhhh ! Penad aku menunggu dokek rumah niy haaaa . Dia sampai terus melantak . Lepas dah siap melantak terus pegi rumah toksu ambk . Karaoke time ! Yeahhhh . Habis makcik2 aku pegi karaoke . Dua jam melalak . Hahaha ! Ewan mula2 malu kucing . Pengantin baru sangat ! Hahaha

No comments:

Post a Comment