Wednesday, February 26, 2014

gaji cleaner RM5000 ! Nak tak ??

Huh ! Behabuk doe belog aku . Doe ? Ayat mesti kerek merek siket doe pepagi mcm niy . Hahaha ! Lama aku tak update belog , nampak sangat buzy study kan ? Cehhhh , puihhhh ! Padahal sibuk bercinta . Sehangat asmara sangat tau . Lalalala ! 15 Mac kena submit report final projek tapi aku boley rileks silang goyang kaki mcm CEO Menara COD . CEO sangat kan ? Hahaha !

Dekat Kuantan kan , jalan nak ke bandar tu ade satu menara tinggi la jugak dari aku sedang gigih dibina oleh mamat2 indon ala2 kangen band , peterpan , radja dan blablablabla ( sendiri sambung ehh , aku tau 3 kumpulan tu je ) Sampai kan staff dengan lecturer aku pun kena kacau dgn aku dek kerana Menara COD tu haa . Aku taktau la jutawan mana punya duit berjuta juta yang buad kerja tuuu . Syabas aku ucapkan . Setiap kali lalu dengan Ewan mesti Ewan cakap menara tu aku punya . Lantas aku berangan angan jadi CEO  dekat sana . hahaha ! habis semua kena usik dengan akuuuu . Gila kau gaji cleaner basic RM5000 , sape taknak kan ? Okay , aky tifuuuuu . Jangan percaya ! Semua tu angan aku yang tak sudah .

Wajib ada sijil atau diploma yaa kalau nak kerja dengan akuu . Ijazah , master syarikat aku tak terima sebab tinggi sangat pendidikan tu , gayat ! Mana boley lawan aku kan , aku CEO okay ! Semua yang nak kerja dengan aku mesti puji aku lawa macam Kim Kardashian ehh , kalau tak aku tendang jauh jauh . Harap maklum ! Lalalalala . Driver aku ade sepuluh yaaa , basic RM8000 . Driver utama Mohd Izwan Hafiz , kahkahkah ! Kalau dia baca mampus aku kena terajang laju laju sampai balik sana . Dah dah , aku taknak merapu dah , kang makin menjadi jadi . Hahaha !

Okay laa , nanti aku sambung lagi eh angan bodoh aku niy . Hahaha ! Kbyeeee . Ehhh lupa bagi salam , Assalamualaikum :D Chow !

No comments:

Post a Comment