Thursday, February 06, 2014

Ada jugak laki mcm niy !!!




Wow ! Tanjat mak tengok niy . Actually aku bukak belog sorang kakak niy . terbaca pulak , panas hati aku bacaaaaaa ! Pfttttt ! Hanya mampu dalam hati je laa aku niy . takkan nak maki kuad kuad , dalam kelas kot . mampus kena marah dengan encik mawi , dah la paper dia satu kelas gagal . hahah ! kau mampu buad ? aku redha je . 1 kelas maki dalam hati je bila kelas Encik Awi okay ?

ehh . berbalik pada tajuk niy . aku tak puas hati , perlu ke nak mengungkit ? mcm haram la jadah
 woyy ! aku geram niy geram geram ! aku mcm nak ambk gambar niy p lekat atas kepala laki niy . Masa tengah sedap kemain kau ehhh . Dah lepas biar lepas boley tak ? yang kau gatal tutttttt pegi ungkit tu knp ? Kenapa tak boley redha dengan perpisahan. dia dah nak kawin ? terima lah kenyataan.dah tertulis itu bukan jodoh kauuuuuuu ! TERIMA KENYATAAN !!!!!!!!!! 

Wanita yang ada kisah silam...tapi bertaubat dan berubah jadi lebih baik boleh jadi wanita solehah. Dan wanita yang permulaan baik, tutup aurat, tidak semestinya akan terjaga sampai akhirnya. Semua bermula dalam diri. Yang di pandang bukan kisah silam atau kejahatan semalam. Tetapi siapa dia di masa sekarang. Yang ada kisah silam jangan dikeji, yang mulia di mata manusia, jangan selalu dipuji. Pengakhiran manusia di 'mata' Allah tiada siapa tahu.


Kbyeeeee !









No comments:

Post a Comment