Monday, January 06, 2014

Tangan ohh tangan !


Ahad lepas , sebelum masuk 2014 . 29 December kot , aku pun tak sure tarikhnye . Aku , Ewan dengan budak2 kelas Ewan pegi pantai pelabuhan . Lepak sana , memang best gila tempat dia tau , photoshoot mmg cantik bak hang . Aku pun felling ala ala model Malaysia la konon . Last sekali gambar mcm taik kucing berak cair je . Pendek tu pendek je la kak bedah woyy , kahkahkah !


Aiman si panjang plus plus si keding . hahaha


Tengah tengah tu dah basah dah baju kena tempias ombak , kuad gilaaaa !


Aku paling happy sekali , hahaha 


Gaya apa Ewan buad niy ? Gilakkkkk


Adik adikku yang manis lagi menawan . 


Cantik tak cantik pantai pelabuhan niy ? Ombak dia , ya ampun !
Kuad gilaaa


Aku tetap pendek dari dia walaupun kasutku berjuta inci tingginya .


Gaya Ewan ? Kau tengok laa , tetap sama okay ? Yang aku niy posing sana sini dah .


Ewan dari atas , hahaha !


No caption , hahaha !


Last posing dari aku , retis gilaaaa ! 


okay , dah puas tengok meh aku cerita misterinya . Jeng jeng jeng ! 

Bangun hari isnin pagi tu nak pegi kelas tangan kiri aku sakit gila gila . Budak budak niy cakap salah tidur kot , aku pun okay ke laa . Set dalam kepala otak aku niy salah tidur :)
Selasa pagi pun sakit lagi , aikkk ? i is pelik benar . Ajak Ewan pegi klinik , jumpa doktor . Bila sampai dekat klinik dia suruh aku masuk sorang2 jumpe doktor , taik kentut betul laa . Tau tak doktor cakap ape ? Tulang lari , tisu koyak . Aku niy macam , whut ???? Aku tak ade buad aksi bukan2 pun , wakaka !

Sampai hari jumaat , Ewan ajak balik rumah dia . Konon2 nak berubat la kenss , hahaha ! Pegi dua kali rumah pakcik tu tapi nando okay ? Mak Ewan dah fikir lain dah , hahaha . Sebab kemungkinan ada benda menumpang dekat tangan aku , kejap kejap lenguh kejap lenguh . Kalau kau fikir ape ? Pelikssss 

Malam tu pegi urut , gila taik besembur . hahah ! makcik tu urut sampai meleleh air mata aku tau tak . sakit ! katanya urat belikat aku tenggelam , urat keras . Hahaha ! Dia urut punya urut sampai pukul 11 malam . Dia cakap dah , keesokan hari mmg akan sakit punya sebab kesan urut . mmg sakit ! Hareyyy jadah betul .

Lega gila bila tangan aku dah okay , hee :D Tengkiu gila kepada kawan kawan yang doakan aku , jasa kalian tidak dapat aku lupakan . Cewahhhh , gittew ayat aku haaa . 


Dia yang jaga aku sepanjang aku tak sihat , bawak aku pegi klinik semua walaupun dia tunggu dalam kereta je sebab dia tak suka doktor , hahaha ! Bawak aku pegi mengurut , ikut ape aku nak . Sampaikan pegi pasar malam pun kan orang langgar tangan aku yang sakit tu dia marah , dia jeling maut je dekat mamat tu . hahaha ! Lepas tu marah aku sebab jalan dekat dekat tepi dia , suruh jalan tengah dia dekat tepi aku . Debor gila aku kalau dia marah . Tak cute tau  muka kalau marah marah . Hahaha ! Dia marah pun sebab dia sayang , tak ape tak ape . i rela je kena marah , hikhikhik ! Tengkiu sayang jaga iolls , love you so much . 


Nak mandi , penad jogging niy haaa . Assalamualaikum , kbyeeee




No comments:

Post a Comment