Tuesday, January 07, 2014

Setiap pertemuan ada perpisahan !


Selamat petang saudara saudari  sekalian , baru habis kelas . Sangat penad ! Nasib kelas project management tak sampai setengah jam pun tadi sebab Cik Umi dah nak berhenti . Aku kan repeat , so kelas aku dengan Cik Umi kejap je laa . Lepas tu masuk kelas aku yang sebenar . Borak2 dengan Cik Umi kejap , gelak2 , ambk gambar semuaaa .


Kek Dark Choc Moise ! Aku suka gila kek niy . Masa birthday kak leeya hari tu pun aku belik kek niy jugak . 1/2 kg RM40 , 1kg RM55 je . Sedap gila ! Rasa aiskrim 


Cik Umi Faiz Husna binti Mohamad Saleh . PA aku sejak sem 1 , opkos laa kenss ? 
Mane boley tukar2 PA . 


Muka aku hitam gilaaa . Sila salahkan camera kak yaya ehh , hahaha ! 


Nampak matang tak muka aku ? Aku rasa matang gila gila . Tapi knp orang cakap muka aku mcm budak2 ? Ini tidak adil okay ? Sampaikan tadi masa dekat cafe time tunggu Ewan habis kelas , member Ewan gelak kan aku . Dia cakap muka aku mcm budak2 , tak boley kawen lagi . Taik dia laaa !


Muka aku tak ade sebab aku yang ambk gambar . Budak kelas aku siket jee , 10 orang . Dulu 11 tapi sorang berhenti bak buek cano kan ? Sila lihat pencil box aku , kaler pink okay ? Duduk sebelah Cik Umi tauuuu . Kalau Ewan tengok niy mesti dia suka gila sebab duduk jauh dengan laki . Hahaha ! 


Setelah kek dipotong , yummy yummy ! Kelazatan teramat sangat tauuu .


Kak Yaya ambk gambar niy tanpa aku sedari . Time makan niy lupa habis masalah , ingat Ewan je time niy . Hahahhaha ! Nampak tak betapa sayangnya kau dekat Ewan , hahaha .


Mata aku ? Ya ampun , adakah ini mata hamba ? Besar gilaaa .


Jilat jari yaa sebab malas nak keluar dari conference room p cuci tangan . Tak kesah pun , bukan nak pegang sape2 . Ewan dah tidur tak ingat dunia dah . Hahaha !


Perpisahan sebenar benarnya Jumaat niy , nantikannnnnnnn . Kbye !

No comments:

Post a Comment