Tuesday, January 28, 2014

Final Pojekkkkk !


Hollah uolls . Aku pening kepala otak niy memikir pasal final pojek , dengan nak buad laporan lagi ape bagai . Kepala otak berjambul betul laaa ! Aku bajet bulan 2 niy nak buad pojek bulan 3 pulak nak siapkan report . Tapi tu laa , aku lembab siket nak buad pojek guna flash niy , tgn teketar ketar . Multimedia kot weyy !

'' Multilmedia je kot , kacang goreng laa .''

Kau pandai senang la cakap . Aku rela buad matematik daripada buad multimedia . Hahaha ! Nampak tak belagak nye , mentang mentang la dapat A matematik , huahuahua ! Kalau budak kelas aku baca niy mesti kena bahan berbakul bakul . Hahaha ! Suruh aku ajar tapi aku cakap tak reti . Bukan kedekut ilmu ehh tapi aku taktau mcm mane nak ajar orang . Kang kalau aku ajar tapi orang tak paham aku yang bengang akhirnya .

Tak sah kalau tak up story pasal Ewan . hahaha ! 24-26 hari tu aku dengan budak2 kelab LC pegi lepak Melaka . Syiokkk plus plus penad gila babi ! Ahad malam sampai Kuantan terus tidur tak sedar diri . Ewan layan Maharaja Lawak sorang2 , aku tidur mampus ! Pagi buta pukul 9 bangun kejut Ewan . Kelam kabut dibuadnya . Bas aku pukul 10.45 okay ? Mane nak pegi melantak lagi . Last2 makan dalam bas je haaa . Ewan balik Kemaman , aku balik Kedah . Minggu depan baru sama2 balik Seremban . Nikmatnya nikah gantung ! Hahahahaa

Bila dah jauh niy , aku jadi prmpn gila kejap sebab rindu Ewan . Ewan rindu aku ? huh ! ego nak mampus . report mak mertua iolls biar dia kena marah . Hahaha ! Nak iron baju kejap , kbyeee !


No comments:

Post a Comment