Wednesday, January 22, 2014

3 in 1 punya cerita !


hello mellow everybody ! tajuk aku macam nescafe 3in1 je kan ? hahah . 1 post tapi ada 3 cerita .


sejak wifi dekat hostel aku niy tak berfungsi jarang gila aku online apetah lagi nak update blog kensssss . Semalam dah aku dah habis paper test 1 , huh ! lega gila gila . Semalam paper mcm nak bunuh aku je . Autocad dengan math ! Math mmg tak cukup masa la aku nak buad , sejak je dia bagi mana nak cukup . Autocad pulak lagi la hampeh , aku punya la tak confident nak buad . Bukak2 soalan aku terus rasa sakit perut semacam , macam susah je aku tengok . Tiba2 aku boley buad tapi tu pun hasil bantuan Sabri . Tengkiu babe , nanti exam aku duduk sebelah kau lagi ehh . Hahaha ! Puan terus semak depan2 weolls satu kelas okay . Alhamdullillah , aku dapat A untuk subjek autocad . 16/20 :D Hilang 4 markah je sebab anak panah aku tak buad , hahah ! 16/20x100=80% , haha . Gila pandai aku ! terus bgtau Ewan , mlm selama terus ajar dia buad autocad . Kahkahkah ! Kau hadeeee ?

pagi niy Ewan dengan budak2 elektrik sem dia kena pegi Jubli Perak . Dia lambat seminit je sampai kolej , terus kena tinggal bas . Hahaha !  kelas aku pulak 8.30 - 10.30 , 10.30 -12.30 batal . Cissss ! tarak guna betul . Sia2 aku siap cun , comel2 nak pegi kolej . Last2 pegi gerai roti canai je melantak pagi niy .

Esok Jumaat kan ? Nak pegi Melaka , ohh yeayyyy ! Budak2 lain pegi pagi buta lepas subuh tapi aku dengan Ewan lembab siket yaa bertolak sebab tunggu kelas habis dulu petang esok . Nampak tak ciri2 pelajar yang berdedikasi dekat situ ? Walaupun kantoi hantar mc palsu . Hahaha ! tak pernah2 aku beli mc palsu minggu lepas gara2 malas nak pegi klinik punya pasal aku p ambk mc dekat member aku . Ewan pun sama ! Semalam P.A aku bagi syarahan FOC tepi telinga aku tau . Bila aku pandang screen pc P.A aku , aku senyum sorang2 . atas nama aku terus nama Ewan .
 MC PALSU ! Merah terus nama aku dengan Ewan . terus call Ewan bgtau . Tapi dia ? hampeh ! nada suara entah pape . kes jealous tak habis lagi time tu . Hahaha ! tapi sekarang tidak lagi . hahahha !


p/s : ewan , gua sayang lu okay ? Trust meeeeeeee :D

Nak masuk kelas ganti pulak niy , byeee !

No comments:

Post a Comment