Tuesday, December 10, 2013

Semester 7 aku datang !


Hari niy hari Rabu bersamaan dengan 11 December 2013 okay ? Sepatutnya lah kan , kalau ikut schedule kolej , skrg dah start kelas . Tapi disebabkan banjir yang melanda kawasan pantai timur niy , tunda laaa pendaftaran . So hari niy hari daftarnya . Sem 5 bohhhh , senior okay mak hincik sekarang niy . Tengah jalan2 dekat kolej tadi ade junior tegur aku , dia cakap macam niy haaa 

'' Kak Syaa macam model laaa '' 

Hambik kauuu , model dia cakap dekat aku . Kembang kempis perut aku menahan lemak dari terkeluar . Kahkahkah ! Adikkk syg , kalau ahkak niy mcm model tak belajarnya dekat KOLEJ niy haa . Jadi pramugari dah kot . Hahahaha . Bila aku bagitau Ewan dia nak muntah , kongajo sangat .

Okay , berita penting . Sila baca dengan teliti yaa . Aku repeat sem , repeat sem . Okay , one more time , GUA REPEAT SEM ! Its mean aku ade 7 sem woyy . Pensyarah aku tak confident yang aku boley bawak 35jam kredit . Kalau aku okay je . Gua tak kesah derr . Bapak katang nye nak bawak 10 subjek . Hahaha . So pensyarah nasihatkan aku supaya drop beberapa subjek . Aku niy mcm 

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Gua kena masuk kelas dengan junior , tidakkkkkkk ! But tak boley nak cakap ape dah sebab salah aku sendiri . Sila belajar dari kesilapan yaaa . Dekat bawah niy aku sajikan gambar banjir , sila menatap .


Banjir habis hostel akuuuu . 


Tayar van tenggelam , kalau aku redah gerenti boley berenang bagai . Macam2 aksi aku tunjuk . Hahahaha


Bas Kolej Shahputra pun tenggelam , kalau aku pegi sana mesti aku lemas .


Jalan nak pegi belakang beli makanan tarak boley lalu maaa .


Yang niy pulak , baju baju yang aku lipat lagi sebab banjir . Hahaha ! Esok je la aku lipat . Baju besidai banyak lagi niy haaaa . Nak tolong ? Mai laaaa .


Iloveyou , Assalamualaikum , Kbyee !

No comments:

Post a Comment