Sunday, December 15, 2013

Happy Anniversary :)


Hari niy 16 December 2013 , genap setengah tahun aku dengan Ewan kenal . Sekejap je kan masa berlalu ? Pejam celik pejam celik , dah hujung tahun . Kalau fikir balik , macam lawak je . Aku tak pernah terfikir pun nak kenal dengan dia , nak ade pape dengan dia . Yela kan , masa tu dia ade orang lain , aku pun dengan Incik Askar time tu . Macam mane la aku boley terkeluar berdua dengan dia . Dalam hati niy rasa berdosa sangat niy , keluar dengan lelaki lain . Tahu dekat ibu aku mampus kena beleter , tapi pedulik hape aku time tu . Bukan buad pape pun , buad ape nak takut . Semua niy gara gara member aku laa . Masuk ice ikip bagai , aku niy tak ade geng nak pegi tengok . Ewan ajak aku , aku slumber je la follow dia . Berdebar jugak time tu weyy . Hahaha ! Buad salah kan , sape tak takut . Kantoi dengan member Incik Askar mmg mati laaa . Aku taktau ape perasaan Ewan dekat aku time tu tapi perasaan aku kan , setiap kali dekat dengan Ewan hati aku rasa lain . Perasaan yang aku tak pernah rasa muncul menjelma dalam hati niy .

Ewan taktau lansung sampai la 16 July tu aku keluar dengan dia nak pegi tengok presiden MPP aku masuk ice ikip . Pegi karaoke time tu , hahaha ! Bila semua dah melalak bagai , ayah si Hisyam niy call suruh balik . Pykah dengan Hisyam naik dengan ayah dia kot time tu , entah laa lupa dah aku . Mane nak ingat sape2 dah , ingat Ewan je . Hahaha ! Tinggal la aku dengan Ewan je , jalan kaki nak turun dari megamall tu tangan kami terselisih . Kahkahkah ! Lawak gila weyyy . Tiba tiba je terpegang , baca betul2 ehh , TERPEGANG ! Kahkahkah ! Situ lah mula segala galanya . Tak declear couple pape pun sampai la 31 Ogos heboh satu kolej aku yang aku dengan dia BERTUNANG :D

Aku ade pesanan nak bagi dekat dia , confirm korang nak muntah kalau baca . Hahaha ! Tutup mata eh kalau taknak baca :P Mesti uolls maki aku dalam hati kan '' ehh syasya niy , baru setengah tahun kecoh mcm enam tahun .'' Huh ! Pedulik hape akuuuu .


p/s : Dear MOHD  IZWAN HAFIZ ,

Papa , selamat ulangtahun yang ke setengah tahun . Tak sangka kan , dah setengah tahun ? Macam mimpi je , pejam celik pejam celik dah lama dah bermadu kasih *ayat aku haaaaa . Tengkiu atas apa segala yang papa pernah bagi . Hargai sangat ! Tengkiu jugak sebab terima perangai gua yang gila gila niy . Hahaha ! Muahhhhhh setepek ! Ma janji selagi Allah tak ubah hati dan perasaan , hanya papa je di hati mama . In Sha Allah :) Love you , love you so much papa .

Selamat malam , Assalamualaikum . Kbyee !


No comments:

Post a Comment