Thursday, December 19, 2013

Ewan Ewan dan Ewan , pedulik hape aku !


Semua marah aku asyik2 update entry pasal Ewan je . Aku tak ade kawan ke asyik Ewan Ewan Ewan  je , ehh punya pasal aku la . Hahahaha ! Aku ade kawan ehh banyak sangat tapi aku lebih senang dengan CINTA HATIKU ittewwww . Cewahhhh ! Aku ade 4 sekolah rendah , 4 sekolah menengah , 3 sekolah tadika , 2 kolej ehhh .

Sebenarnya , wahh ! Dah mcm lagu Yuna dah niy . kay kay kay ! Teruskan dengan cerita . Sejak Ewan muncul dalam hidup aku , mmg aku selalu lepak dengan dia . Masa aku habiskan dengan dia je , dekat kolej ke hostel ke , mmg boley dikatakan kalau sehari ade24jam , aku tidur 6 jam 10 jam belajar , baki tu semua dengan Ewan . Tapi kadang2 24jam melekat je dengan Ewan . Menurut firasat aku la kan , dekat kolej mesti ramai gila orang mengutuk aku dengan Ewan . Pedulik hape aku kensss ? Janji aku bahagia . Aku sedih , ade masalah ade diorang ade dengan aku ? Nando okay ?

Buad masa sekarang Ewan la kawan aku , musuh aku . Hahaha ! Musuh okay ? Tak boley blah . Kalau dia baca niy mesti tarik muka , bagi jelingan maut dekat aku 360 darjah . Hahaha . Lebiuuuu sayang , mmuahh ! Ape la dia buad sekarang niy kan , tidur mimpi sape laa . Now kan , ibu aku kalau call aku kalau tak tanya pasal Ewan mmg tak sah . Hahaha ! Adakah ini petanda2 Ewan bakal menjadi menantu kesayangan beliau ? Tidakkkkk ! Nanti mesti Ewan mengada lebih .Puihhhhh !



















Disetiap gambar ade makna dan penuh bermakna . Iloveyou , iloveyou so much ! Thanks for make me happy syg . Mmuahhhhhhh ! Assalamualaikum , kbyee !














No comments:

Post a Comment