Thursday, November 21, 2013

Teruja nak p USS sebab Kak Sepet a.k.a zack u !


Ouchhh ! Aku punya excited nak baca belog kakak http://sepet88.blogspot.com/ sebab dia ade cakap nak update dia pegi singapore dengan hubby dia . Lepas habis je cerita This Playboy Husbandku #wakakaka , tajuk cerita setelah diolah oleh aku , hahaha . Jangan marah naa penerbit cerita tersebut , guwau guwau :)

http://sepet88.blogspot.com/2013/11/honeymoon-uss.html , try laa baca weyy , mesti korang terus pasang angan angan nak pegi . Adik aku niy dia mmg tak boley tengok benda ada transfomers bagai bagai niy , menatang tu sepupu diaa , excited terus nak tengok . Aku laju laju text Ewan sebab nak cakap pasal niy dia pulak tak reply . Bontot betul laaa . Semua niy gara gara Kakak Sepet , aku terus mengidam nak pegi USS niy . Tak sabau sabau terus update facebook , ajak Ewan buad passport cepad cepad . Wakakaka ! Selamat habiskan duit sayang . Hahaha ! Now , tengah tunggu Ewan reply text akuuu . Cepad la yank reply . Aku punya excited terus bagitau maktok aku pasal USS niy , maktok aku cakap jangan jadi gila sudah . Hahaha ! Macam paham paham je isi hati cucumu niy wahai maktok , muahahahaha . Aku tak solat isyak lagi , kang kena membebel dengan maktok aku melambat lambatkan solat . Orang tua biasalah kan , tengah tengok Playboy itu suamiku pun dia boley membebel lagi tau , lepas tu dia mai lepak sekali tengok . Lepas tu dia cakap '' ehh , aku niy tak solat lagi '', wakakakaka ! Kay kay , gua undur diri dulu , Assalamualaikum , kbyeee !

No comments:

Post a Comment