Monday, November 04, 2013

Ohhh sayang !


Selamat Tahun Baru semuaaaaaa . Awal aku bangun pagi niy , nampak sangat kan aku rajin ? Kahkahkah ! Semalam sampai hostel pukul 11 lebih jugak lah , balik balik tengok bilik kosong . Kongajo sangat tinggalkan aku sorang sorang uolls niy .

DAY 1 :)
Pagi Sabtu hari tu gerak balik rumah Kemaman , rumah mak diaaa . Ikut je lah cakap dia , dia suruh balik aku balik dia suruh aku duduk kuantan aku duduk kuantan , huwaaaaa , jangan tinggal i papa . Sadissssss :(
Samai petang jugak lahh , settlekan motor member dulu , carik oven untuk MIL iolls dulu , kuang kuang kuang , MIL sangat kenss ? Rileks brother . Huhuhuhu ! Sampai je Kemanan terus pegi kedai MIL , sembang sembang kejap , terus gerak pegi CP , hantar lappy si aboh niy haaa . Install game bagai , is tension tau tak kalau cakap pasal game niy . Pftttttttt , WHAT THE FOX SAYS ? Hahahahaha . Aku niy tibe tibe teringin nak buad kek , terus search google dengan adik Ewan . Ohhh yeayyy ! Jumpa resipi kek coklat cheese kukus . Shedappppp ! Fikir dua tiga puluh empat kali tak jadi nak buad yang cheese tu sebab CINTA HATI JANTUNG PISHANG iolls tak makan cheese , aku suke hati tukar resipi . Kahkahkah ! Aku letak OREO , hahahahahah ! Nanti aku share resipi ehhh , masih dalam ketiadaan mood nak cakap pasal resipi .

Higland Tower , uolls dah tengok ? Malam tu gerak pegi Mesra Mall , tiket habis untuk cerita Higland Tower . Terpaksa lah tengok BALADA PENCINTA , aku suggestkan korang jangan pegi tengok tauuuuu . Bapak bosan cerita tu haaa . Jalan cerita takde motif , mati pun macam haram jeee . Kehkehkeh !

DAY 2 :)
Bangun pagi lepak lepak kejap dengan MIL , sembang sembang kosong . Aku terus mandi , sedar sedar MIL dengan Ewan hilang . FIL memang takde lah , kerjaaaaaaa . Ewan balik sejam kemudian dengan 4 bungkus nasik lemak , erkkkkkkk , kenyang masuk dalam perut aku nyahhhh . Hahahaha ! Lepas aku settle buad kek , settle masak tomyam , siap siap teman Ewan pegi carik akuarium . Pecah akurium dia , hahaha !

Marilah sama sama kite menyelami maksud gambar gambar dibawah :)


Excited oven baruuu untuk mak diaaa , hahaha .


Oven Pensonic je mampu beli , nanti aku beli yang seribu tu haaa . Tifuuuuuu je weyy !


Jom borong akuariummmmm 


Homey takkk ? Geram aku tengok 


Ouchhhhh , peluk best niy . 


Dua dua tak betul , terserlah gigi aku jongang ! Pfttttttt lah .


Whuttttt ? Kau tak puas hati ape dengan aku woyy ??


Sila lihat cincin ditangan guaaaa , ketat dah . Sesuatu yang sangat pftttttt !


Model untuk diri sendiri , hahahaha !


Hahahaha ! Ade gaya model tak ?


Holloh holloh holloh , comel pulak aku tengok muke akuuuu . 


Dia memang tak suke senyum , muke masham je , menyampah iolls .


Kaki ku atas kakimu , hahahaha ! Kau mampu ?


Kaki ku kaki muuuuuuuu .


Adik Ewan , same tak mukeeee dengan dia ? 
Opkoss lahh , adik beradik kensss


Balik balik dari Mesra Mall semua diam dalam kereta . Aku tanya lah , knp semua diam . Rupa rupanya Ewan tengah marah dekat aku sebab aku asyik main handfone je , lahhh ? Ape aku pulak ? Biaselah , ambk ambk gambar tu ,  tu pun nak marah . Rileks lah sayang , bukanya i text dengan orang lain pun . Aku buad taktau je , sampai rumah terus lari masuk bilik , geram ! 

Ewan text aku , dia ajak balik rumah mak dia , huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Aku baru nak berengang renang atas katil , tapi apakan daya . Sayang punya pasal , ikut je lahhhhh . 



Tataa ,

Lapar , 

Assalamualaikum .




No comments:

Post a Comment