Friday, November 22, 2013

Jumpa Dafi bohhhh .


Semalam macam mana tergerak hati aku nak ikut sepupu aku keluar entah la , dia nak cari hadiah birthday dekat mak dia . Takde sape nak teman so aku pun teman lah diaa . Konon nak tengok wayang sekali la semalam tapi hampeh , cerita Hunted Games tu lambat sangat time dia , kami malas nak tunggu . Muka aku pertama kali kena cahaya matahari setelah sekian lama tak kena , hahahaha ! Pegi naik motor je , kalau Ewan tau aku naik motor mesti dia tak percaya gila . Tiba tiba hujan weyy , basah habis . Nasib baik gua pakai sweater time tu . Guane boley basah ? Kereta kereta yang tidak berperikemanusian tu , kongajo sangat . Savy biruuuuuuuu , aku ingat sampai tidur tau kau langgar air kena aku habis . Pfttttt !


Aku makan dekat Marry Brown , ambk set kiddy meals , hohoho ! 
Tambah burger satu . Hahahaha ! Knp aku nampak gemuk niy ? Tidakkk ! Shawl tu yang salah tauuu .


Sepupu aku ambk set ape entah laaa . 
Kiddy meals jugak kot aku rasa . 


Sepupu aku punyaaaaaa .


Yeaaaa , tuan belog punya menu okay ? 
Siap dapat free gift tauu .


Telur dinosour weyyy , ce teka ce teka apa dekat dalam .


Hahaha ! Lady bird hokeyyy ?


Tiba tiba terpandang menda niy . Apakah ?Patut la rasa pelik je , dengan maskot bagai semuaa . Belon belon , rupa rupanya Dafi Af5 nak maiii . Jam baru 2.50 , lagi sepuluh minit . Aku dengan sepupu aku makan punya la lambat sebab nak tengok Dafi . Dah la meja weolls betul2 depan meja Dafi , kahkahkah ! Malas nak p serbu2 sebab gua tak minat dia derrrr . Dia putih sangat , jambu sangat , tinggi sangat . Aku minat lelaki macam niyyyy 
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Lelaki macam sebelah aku niyyyy . Auww auww ! Tinggi siket je dari aku , hitam dari aku . Handsome dari akuuu . Hahahaha !


Terus dia naik atas menyanyi 2, 3 lagu . Siap tuju soalan , kalau aku jawab semua soalan tu gerenti aku je yang bolot semua hadiah hadiah , kupon bagai tu . Tapi maleh je  , bagi can dekat budak2 . Kahkahkah !


Dari pegi serbu Dafi baik aku main teka teka niy . Hahahaha ! Pen sentiasa ada dalam beg aku tauuuu . Tandanya aku minta menulis , hahahaha


Gambar kabur , guna second camera . Sebab manusia begitu ramai disana , nanti pandang aku , maluuuuuuu :D


Sepupu aku sibuk cari kasut dekat mak diaa , aku sibuk posing . Hahaha


Pedulik hape aku orang pandang . Mata gua bukan mata lu derrrr 


Kasut meeeee . Homey kan ? Ewan belanja . Hahahaha


Aku masuk fitting room semata mata nak ambk gambar . Kisah pulak aku kan ? Hahaha


Selfie :D


Tiba tiba ade gambar diaaa , ouchhhh my cinta hati !
Dia tak sihat niy , demam , batuk , selsema . Doakan dia cepad sembuh ehhh .
Hahahahaha . Okay , nak p makan kejap . Hari niy masak ayam sambal , favourite Ewan . 
Assalamualaikum , kbyeee .

No comments:

Post a Comment