Friday, November 01, 2013

iolls uolls and weolls :D


Salam Jumaat semuaaa . Hari niy aku pegi kolej dengan adik adik . Kakak kakak tidur dekat hostel * nampak tak yang aku niy rajin sangat ?? Hahahaha ! Hari niy kelas terakhir sebelum berakhirnya sem 4 . Waoww ! Sem 5 dah lepas niy . Senior sangat kan ? Wink wink :D

Kelas Database yang sangat menyeronokan walaupun 5 orang je yang wujud hari niy . Aku orang pertama siap tauuuu , siap dapat gula gula lagi Puan Intan bagi . Kau mampu ? Hahaha ! Bila dah siap buad semua latihan Puan explain Multimedia pulak , aku tak ambk final sebab kena bar subjek tu . Dengan selamba terhasil semua niyyyyyy .

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Gambar pertama yang diambil pada hari niy .
Aksi sopan dari aku yerrrr tuan tuan dan puan puan .

Gambar sopan yang keduaaaaa .
Tudung oreng belakang tu tengah kusyuk buad assignment , kahkahkah ! 

Aksi menggoda pada hari jumaat , ayoyoyo !
Luruh jantung Ewan tengok , hahahaha

Makin lama makin mereng sewel .

Whuttttttt ? Pfttttttttt !

Kembali sopan , ouchhhh jerawat !
Camera 360 pun tak dapat menutup jerawat akuuuu , pfttttt , tuttt tutttt !

Aku sendiri tak paham dengan diri aku pada waktu ini !

Muke tahan berak yang mampu aku buad pada ketika ini ,
padahal dah berak dah mase niy . Kahkahkah !
* iolls jujurrrrr .

Ingat comel ke weyyy ? 

Kau mampu buad canggini sedangkan lecturer ade dekat depan dan sedang mengajar . 
Hahahaha ! Aku mampu tauuuuuu , dengan flash cameraaa .
Pedulik hape akuuuu .












Dah siap kelas lepak cafe dengan adik adik aku sementara tunggu Ewan sampai . Lepas tu gerak ramai ramai pegi Megamall melantak ayam penyet . Erkkkkk , kenyang ! Bau Capuchino lahh . Aku dengan Ewan kongsi je air sebab selalu kalau makan dekat Ayam Penyet mesti tak habis air dia tauuu . Gambar makan tak sempat nak ambk sebab dah hamak makan sangat . Kahkahkah ! Lagi pun nak cepad sebab nak hantar adik adik iolls pegi terminal . Marilah sama sama menghayati model model dibawah ini .

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Aiman yang tudung kelabu ialah seorang model sambilan perasan sendiri , rakan partner dia adalah Sarah , tudung biru belakang sekali tuuu . Sarah , jaga diri elok elok tau . Takmau nakal nakal , takmau belaah anak angkat ibuuuu . Kahkahkah ! Tudung merah depan tu , nama dia Ain , ore kelate weyyy .
 Nampak je pendiam tapi dia ada taekwando tauu , haiyaaaaa !
Tudung biru depan sekali , nama dia Pykaaaa . Adik aku palin lama sekali dengan akuuu . Bas dia delay hari niy , duduk lah tunggu sampai pukul 3.30 .  Sorang lagi adik , WAN NUR FAMIEZA , dia dah balik hostel denagan pakwe diaaa .
Tak dapek nak keluar sekaliii .
Jaga diri adik adik akak , sayang kamu semuaaaaaaa !

Aku paksa dia buad memek mukeeeeeee . Macam niy dia kata muke dia handsome ?
Poyo lahhhhh 
Gigi tuhhh , wakakakaka !

Padan muka , tak nampak mukaaaa . 

Holloh holloh holloh , mata lu bro . Gua tak nampak lansung !

Mata siapa lagi besar ? Pelishhhh la sayang , tak boley lawan dengan i tauuuu .


Salam Jumaat , 

Jom tidur ,

Assalamualaikum :D

3 comments:

  1. 5 orang jer yang pergi kelas tu? Seronok bila dah jadi senior, bebas sikit.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. seronok sangat. boley buli buli , hahaha .

    ReplyDelete