Wednesday, October 09, 2013

Tak ku sangka tak ku duga !

Tajuk mesti nak poyo , sadis semacam saje =)


Sebelum terlambat aku nak bagitau jugak yang minggu lepas aku ikut pegi genting Highlands , Cameron Highlands , Bukit Tinggi , Sunway Lagoon . Okay , itu tifuuuuuuu ! Aku ikut dia pegi genting saje okay ?? janji melayu kan , biaselah . janji pukul 12.30 nak keluar dari hostel nak pegi makan semua tapi tak adoo . Pukul 2.30 baru gerak semua manusia . Hahaha ! Pukul 1.30 Ewan ade dekat Kemaman lagi haa . Motor dia buad hal ape laaa . Cehhh ! Jumaat petang tu , dia dah balik Kemaman , dia balik ambik air uztaz bagi untuk aku . Aku kena gangguan , dah malas nak ingat . i is tatut tau , huwaaaaaaa . Bakal mak mertua yang suruh balik ambik air penawar tu , nampak tak aku niy menatu kesayangan beliau ? Kahkahkah ! * mmuahhh , sayang mak mertua i , heeee :D

Hari niy , hari khamis okay ? Kelas memang padat dan mampat uolls . Semalam sebelum tidur , Ewan dah pesan kejut dia pukul 7 pagi tapi aku taknak , hahaha . Pagi tadi aku kejut dia awal 2 minit , membebel macam makcik . Sorry darling , janji hari niy tak buad lagi tapi esok tak boley janji lagi ehh . Heeee :D

Sampai kolej , terus menuju ke cafe untuk melantak . Opkoss lah dengan Ewan * aku tak boley jauh dengan dia dah sekarang , demam hari tu pun tak habis lagi tau . Manje tak titeeee ? Kehkehkeh .

Aku sebenarnya nak bagitau yang aku mnugkin kenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


REPEAT PAPER MULTIMEDIA ! AKU KENA BARRRRR .
Lama lagi lah aku duduk Kolej PSDC niy .


Nak sambung kelas ,

Kbye ,

Assalamualaikum :D


No comments:

Post a Comment