Thursday, October 31, 2013

Settle kerja aku , yeayyy !


Ohhh yeahhh ! Baru lepas balik dating dengan Encik Ewan . Sampai hostel terus lepak dengan budak budak niy . Aku dengan Ewan macam biasa lah , jadi gila kejap main perang perang dengan pistol adik Sarah . Hahahaha ! Ramai yang tanya , nanti dah kawin weolls still macam niy ke ? Kahkahkah ! Aminnnnnn . Heeee :D

Segala urusan dah settle , yeaayy ! Aku dah order jam dekat ZALORA tepat pukul 12 malam . Suprise suprise suprise . Ewan memang tau aku nak beli jam dekat dia tapi taktau jam apa dan dekat mana . Tapi dia mesti tau punya aku beli dekat mana sebab dia mesti baca blog aku * ehh yeke ? Kalau tak macam mane ? Heee .

Ewan tau yang aku takkan keluar tanpa dia dan dia pun dah pesan dekat aku jangan keluar tanpa dia . Sayangnya dia dekat aku . Kehkehkeh ! Lebiu jugak lah , muahhhhhhh *okay okay , jangan muntah ehhh . 

Esok aku ade kelas DATABASE , MULTIMEDIA , WEB ,  itu semua tifuuuuuu .


Selamat malam , 

Jumpa esok ,

Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment