Thursday, October 31, 2013

Sesuatu sangat !


Meleleh peluh peluh aku duduk dekat tangga sebab nak cari line wifi dekat hostel niy haa gara gara nak online . Kahkahkah ! Kolej aku tak bagi wifi pun tau dekat hostel , huwaaaa . Sedihhhhh !

Aku sebenarnya nak cari jam tangan dekat Ewan niy , fening kepale memikir kan jam ape aku nak beli . Pelishhhhh , tolong aku cari . Korang tau tak dekat mane nak cari jam tangan dekat lelaki ? Aku tak pernah beli jam dekat lelaki . Dulu dulu kalau nak beli dekat bekas bekas ex mesti tak jadi , rasa macam membazir je nak beli dekat mereka tuhh . # waaa , ayat aku ? Bekas bekas ex kau bagi , banyak sangat ke ex aku ada ? Adalah dalam tiga puluh lebih , kahkahkah . Kalau Ewan baca niy mesti dia bagi jelingan maut dekat akuuuuuu . Hahahaha !

Search punya search aku terjumpa jam jam niy dekat ZALORA . Hari tu memang Ewan ada tengok dekat ZALORA tu tapi aku buad taktau je sebab malas nak layan , kehkehkeh . Kan aku dah janji nak beli kan untuk dia tapi tunggu sat dulu naaaa . Sekarang niy , kalau nampak jam je dekat mane mane mesti dia akan buad muke cute dia tu .

Ewan : Jammmmmmmmmmm !
Aku : Sabar lah , kan dah janji nanti ma beli .
Ewan : Hum yelaaaaaa 


Muke dia korang jangan bayangkan ehhh . Bahayaaaaaa , dia suke buad aksi menggoda bile nak mintak bende dengan aku . Sesuatu yang sangat Ewan niy kan ? Bia aku je yang tau , hahaha ! Tegoda mak nokks .
Kejap kejap aku nak tunjuk dekat korang jam pilihan akuuuu .


Yang niy harga diaaa RM336.00


Yang niy pulak harga dia RM236.00


Aku suka yang bulat tuhhh . Aku tanya member member pun diorang suke yang tu jugak . Tapi bila tanya Ewan dia suke yang petak tu , nampak lain dari yang lain pulak . Aku feninggggg ! Yang member aku sorang niy lagi lawak , ade ke patut dia cakap Ewan tak pakai jam so tak payah belikan dia jam . Kepala hotak kau berjambul lahh . 



Nanti aku story pasal gambar niy ehhh 

Nanti dah beli aku bagitau ehhh , 

Nak tidur , 

Assalamualaikum :D



No comments:

Post a Comment