Sunday, October 13, 2013

Sayang kamu CIK ABANG GARANG !


Hello semua rakyat MALAYSIA HINDUSTAN HOLLYWOOD . Semalam aku rase memang hari Ewan marah kot . Pagi pagi buta dia dah mengamuk dekat budak rumah sewa dia . Dia dah pesan malam tu esok pagi bangun awal nak kemas rumah , cuci cuci bagai tapi hampeh semuanya . Pukul 12 aku kejut dia bangun tidur semua masih terbongkang dan terkangkang dibuai mimpi weyy .

Malam tu pulak dia gaduh dengan aku , hahahaha ! Aku mula mulanya nak manje manje jew dengan dia , nak suruh dia pujuk tapi ? Hampeh belaka . Aku niy dia tak peduli lansung . Bermula lah drama malam tu , hahaha . Akhirnya aku memang sebab dia call aku , kahkahkah ! Aku jerit jerit dalam telefon tu , padan muke . Tapi aku mintak maaf balik tau , aku kan perempuan yang berbudi pekerti . Hahaha !


Salam Aidiladha daripada kami berduaaaaa :)
Raya tahun niy raya rumah Ewan , heee :D
* Cinta kamu cik abang yang  garangggggg , i is tatuttttt :D


Selamat Malam , 

Kbyeee , 

Assalamaulaikum :)





No comments:

Post a Comment