Thursday, October 10, 2013

Salam Jumaat uolls :D


Morning uolls :D

Bangun terus tengok jam , pukul 7 pagi dah ? Fikir dua tiga empat puluh enam kali nak pegi ke taknak kolej ? Kakak yaya takmau pegi , aku pulak ?  Takkan rajin sangat nak pegi kan ? Dah lah Jumaat niy , tidur pun sodap weyy . Fikir punya fikir , aku bangun mandi , siap siap pakai baju terus turun bawah naik bas . Huh ! Dah lama tak naik bas , rasa kekok pulak kan ? Ewan takdek kelas aku jadi bengong sekejap . Aku main capai jew Tshirt , seluar jeans jaket MPP . Nampak sangat selekeh aku hari niy pegi kolej . Hahaha ! Tak kisah pun .

Mengantuk sangat niy haa , dalam bas aku ingat nak tidur kejap tapi keadaan tidak mengizinkan lah pulak . Berjaga macam orang gila lah aku . Semalam Ewan kelas malam , dia balik dalam pukul 10 lebih dia bagitau aku tapi time dia nak keluar dia tak bagi tau aku pun , bapak hangin aku satu badan . Nak marah dia tapi dia pulak buad suara nak anje anje dengan aku . Ishhhh ! Tak jadi nak marah lah aku niy haaa . Pagi niy dia takde kelas , so semalam dia overnight pukul lima baru balik . Dia tinggal aku poitttt .


Nak sambung buad photoshop ,

Kbyee ,

Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment