Monday, October 21, 2013

Nak Hilang Lemak Dalam Masa 2 Hari ???


Assalamualaikum and very good morning to  my teahers and fellow freinds , gitu haa mukadimah aku pagi niy .

Now , aku tengah excited menggunakan produk BELVYA PSS . Hahahaha ! Semua tempat aku tonyoh weyy . Hari niy hari kedua aku guna , ada ramai jugak tegur muke aku nampak lain . Syiokkkkk weyy ! Paling ketara aku nampak kan , paha aku . Heaven gila aku rasa ! Suka sangat . Nanti aku upload gambar aku tapi gamabar muka saje lah ehh ? Nak mampus upload gambar paha iolls yang sexy tu , ohhh tidak !

Kejap kejap , aku ade pinjam gambar orang lain yang guna produk niy , sebentar yerrrr . terbukti berkesan tahuuuuuu .

Niy luar kotakk , masa mula mula aku ambik dekat agent dia excited gila nak pakai .
Tapi apakan daya terpaksa teman Encik Ewan pegi Megamall ambik kerusi yang dia beli dekat mak dia .
Dia tinggalkan member dia dekar Megamall suruh jaga kerusi sebab Ferrari , Lamborghini , Avanza dia tak muat . 


Bau Belvya sangat syiokk . Bau macam ape ehh ? Aku pun taktau macam mana nak cakap . Hahahaha !



Gambar niy yang membuadkan aku teruja nak beli Belvya . Hahahah !


makcik niy , 2 hari je guna dah nampak perubahan . Lagi membuadkan aku teruja nak memakai tau !


Seeeee ? Muka jadi runcing kan ?? Oleh itu , marilah sama sama kite membuang lemak yang melekat 
dipipi , dagu , perut , lengan , paha dan sebagainyaaaaaaa .



Nak tengok Final Projek , 

Tataaa , 

Assalamualaikum :D




No comments:

Post a Comment