Sunday, September 29, 2013

Sentap gila okay ?


Okay , sentap sangat dengan Ewan . Huh ! Dia boley tak perasan aku dekat cafe tadi , bebal dalam hati aku tengok dia dari jauh tau . Call berjuta kali pun dia boley tak perasan yang aku dengan dia dekat tempat yang sama . Pftttttt , puihhhhh ! Aku berjam menunggu dia dekat cafe tau , cakap nak pegi beli rokok tapi aku rasa mcm dia pegi buad rokok jew , nak nanesssssss :'(

Aku duduk dekat kerusi cafe tu tengok dia datang tapi dia tak perasan aku , Kak Jue Kak Yaya Kak farah cakap jangan pegi dekat dia tunggu sampai dia perasan . Yang aku niy tak tahan nak jumpe heroooooo , hati dup dap dup dap tahu tak ? Call banyak kali dia tak angkat , maki dalam hati jew ahhh aku niy . Last last aku bangun pegi duduk depan dia ,  dia boley buad muke slumber biawak dia , arghhhh ! Aku ingatkan dia nak terkejut tengok aku depan mata dia .

Pukul 1 aku bangun gerak nak masuk kelas , tiba tiba ada kelas ganti Encik Harun buad , huh ! Baru nak lepak goyang bontot dekat cafe , boley berangan siket . Naik tangga cafe hentak hentak kaki , saje nak bagi Ewan tengok . Konon nak tunjuk marah lettew , kahkahkah ! Tapi malangnya dia tak perasan pun , nak nanessssssss , huwaaaaaaaaaa


Sampai sini jew ,

Kbye!

Assalamualaikum :D




No comments:

Post a Comment