Monday, September 09, 2013

Merapu meraban !


Hemo hemo :D

Salam sore semuanyaaaaa ! Lame benor aku tak mengupdate belog niy haa . Dulu , tiap tiap minggu tiap tiap hari menconteng arang dekat belog niy haa . I is buzy okay ? #bajet la sangat , hahaha !

Semalam seharian berjalan , sangat penad . Pegi gelapkan kulit muke dekat GEMPAK ASTRO . Hahaha ! Bukan selalu pun kan pegi gelapkan kulit muke . Sape suruh Ewan ikutkan sangat perangai aku niy haa , berjemur la jawabnya weyy .

Mende yang aku rasa lawak sangat sekarang adalah kenssssssssssssss , Ewan risau sangat #mata ke atas tangan dibahu , bila dapat tau Merul balik cuti . Kahkahkah ! Bukan aku nak cemburukan dia tapi aku malas nak sembunyikan pape , aku niy kan jujur , pfttttttt ! Wakakaka . Kang dapat tau nayaa aku kena , baik aku jujur dengan dia .


Kelas Encik harun niy ,

Byeeee ,

Assalamualaikum :D


No comments:

Post a Comment