Monday, September 09, 2013

Bukit Tinggi , ohh yeahhh !


Good Morning everybody !

Mende niy aku nak cerita da berabad dah tapi malas sangat nak menaipnyaaaaa . So , hari niy dalam kelas Cik Umi , assignment aku dah siap ( orang pertama siap tau , rajin bak hang ) Aku bukak lappy , terus lelaju menaip ( itu tifuuuuuuu okay ? Aku bukan ambk kos kesetiusahaan pun nak menaip lelaju niy haaa )

Encik Izwan Hafiz bin Abdullah telah pergi ke Bukit Tinggi tanpa membawa aku weyy , huwaaaaa ! ( menangis meleleh hingus , kesat balikkkkk ) i is jealous tahu ? Pepagi buta text aku cakap dah lambat , kena tinggal laaaa aku dekat rumah . Kebetulan aku balik Penang , memang patut la kena tinggal kan ? Takkan dia nak p ambk aku dekat Penang lepas tu patah balik ke Kontannnn ( bangang nama nya ehhhh )

* kejapppppp , aku nak buad presentation

5 minit kemudiannnnnnn

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Okay , dah settle presentation . Aku orang first present , aku rasa lecturer nampak aku menaip belog niy tu yang dia kenakan aku niy . Wakakakaka ! Peduli hape aku . Dah habis cerita pasal niy , jom sambung cerite Ewan Apis tuhhhhh !

Bila dia sampai dekat sana , dia call aku saje nak jealouskan aku lettew . Kong ajor sangat kau papa ! Huwaaaa ( menangis dalam hati jew laaaa ) Siap hantar gambar muke poyo dia dekat aku . Tak kesah pun weyyy ( padahal aku dah guling sambil jerit - jerit tengok gambar diaaaa posing maut tuhhh ) Dia janji nak bawak aku pegi nanti entah bila laaa . 



Gambar first dia send dekat aku .
Aku rasa mcm nak lari laju laju lepas tu tolak
 dia masuk dalam kolam tuuu . Hahahaha !

Kau ingat seksi ke papa ? ( huwaaaa , kuda pink bagi aku nangissss )


Peace yoooo ! Hahahaha

Muke mintak kesian dekat aku ?
Sudah la papa ! Tak makan pujuk rayu kauuuuu .

Kau tengok gambar niy ! Kong ajor sangat jealous kan aku .
Huwaaaaaa , nangis lagi akuuuuuu .
Lompat lagi , tinggi jugak laki aku ehhhh . Kahkahkah !

Dia pinjam lappy aku hari tu , bila dia pulangkan dekat aku , dia save gambar gambar  dia dekat lappy aku . Nampak sangat nak jealouskan aku !




Tengok org present kejap ,

Ohh yeahhhh !

Assalamualaikum :D





No comments:

Post a Comment