Monday, August 26, 2013

Sila gelakkkkk


Da lame tak mengupdatebelog aku niy , sejak akhir - akhir niy iolls is buzy okay ? Sibuk berdating dengan Ewan . Wakakaka ! Now , aku dilanda kebahagiaan uolls , mihmihmih .

Minggu lepas sibuk dengan majlis dekat kolej , DEKAN + RAYA + MERDEKA + AKU KAWIN okay , yang kawin tu tak . Tunang to be kot , heeee  . In Sha Allah :D Sejak akhir - akhir niy aku rajin sangat menagis depan Ewan , i is malu okay . Nasib tak meleleh air hingusan dekat baju diaaaa , wakakaka ! Dia pun redha jew melayan perangai aku yang agak - agak kebudak budakkan #maafkan patik tuanku ! Sekarang niy , susah senang aku mesti dengan dia . Boley dikatakan masa aku banyak habis dengan diaa jew . Jaga hati dia sorang lagi senang dari jaga hati orang lain #tak jaga pun , wakakaka ! Dia banyak gila sabar dengan aku . Salute sama lu la papa , tu sebab gua sayang lu lebih . Hahaha !

Pagi petang siang malam keluar makan dengan dia , kalau tak makan bia sama - sama lapar #tak mungkin laa sebab kami dua orang kuad makan , kalau uolls tengok perut aku sekarang da mcm mengandung 3 bulan laaa #anak cacing !

Sejak akhir - akhir niy , ramai betul aku dengar orang memuji tentang kekacakkan beliau #lari goyang bontot ! Handsome sangat ke Encik Tunang to be aku niy ? Opkosss la aku cakap handsome kensss ? Pakwe iolls kan , sape lagi nak puji kalau bukan aku . Wakakaka !

Dear papa #confirm dia baca belog aku sambil senyum sorang - sorang , hahaha !
Tengkiu sanggup bersabar :

  • melayan perangai i yang mengada - ngada #tahap cipan kau !
  • kuad merajuk 
  • suke nangis - nangis kalau kena marah , membebel
  • kuad makan #saka belungguk woyyy ! 

dan yang paling penting

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v





manjeeeeeeeee ! wakakakakaka
okay byeee !





Merdekaaaaaa !

Heeee ,

Assalamualaikum :D









No comments:

Post a Comment