Monday, July 22, 2013

Hari gaduh sedunia !


Aku rasa hari niy hari gaduh sedunia . Aku rasa last aku sound and rase nak sepak - sepak orang mase sem baru , 2011. Lame da tu wey ! Hep pulak cari pasal , aku dengan sibuk nak submit tajuk final projek dioran boley pulak call aku cakap nak jumpe bagai . i is penad u know ? Nak letak jawatan la niy .

Semalam aku ingat da settle masalah niy tapi si perempuan tu pulak boley pegi report dekat pakwe dia . Mcm pftttttt lagi woyy ! Aku niy punya la taknak babitkan pakwe makwe dalam hal niy terpakse mereport dekat Ewan sebab dia dengan aku gaduh pagi tadi . Kalau aku bgtau dia takdek la dia nak angin sgt kot . Hahaha ! Ambk kesempatan di dalam kegaduhan . Ayat mcm keling  lagi aku niy , hehehe . Menyirup aku baca text dari si polan dan si poyo tu haaa . Tidakkk ! Knp aku jadi mangsa ? Aku punya la nak baik kan korang tapi aku jadi mangsa pulak . What pfttttttt !

Ewan pulak satu hal , kelas dia batal dia tak bgtau aku . Yang aku punya lah tunggu dia , siap bagai nak rak nak pegi kelas . Dekat sejam tunggu dia wey ! Call byk kali dia tak angkat , mcm kentut dia laa aku tunggu . Pukul 8.30 dia call aku buad ape , nak hantar aku pegi kolej la konon - konon nya . Cisss , hampeh ! Sakit hati i pa .


Tak jumpa tiga jam ,

Rinduuuuuu ,

Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment