Sunday, March 24, 2013

Perempuan yang bergelar ibu , aku tabikkk !


Hello , good morning uolls . Today , iolls berjaya melantak nasi lemak sebungkus dgn teh tarik * kegemaran Merul * =) Semalam seharian iolls tak makan nasik taw , konon diet laa . Dua bungkus maggi aku telan , nescafe 3 in 1 dua packet . Penyakit taw ! Jangan tiru aksi aku , DANGER uolls . Now , uolls teka laa aku buad ape , sedang melakukan pekerjaan taw , tapi still boley mencuci belog , kih3 :) Key in data budak budak PMR tahun niy mmg membosankan taw , mengadap lappy jew . Kesian mata aku :( Sabar naaaa mata . Muahhhhh , sayang mata . Korang , knp sejak akhir akhir niy aku terbayang muke mak Merul ehh ? Sawan ape yang menyerang aku niy woyy . Jumpe pun tak pernah cuma sekadar tengok gambar jew tapi boley terbayang bagai . Penyakit apakah iniiiiiii !!!! Sejak aku baca kisah seorang kakak yang menceritakan pengalaman dia bersalin aku jadi gerun . i is takut now ! Terus sifat keibuan timbul dalam diri aku . Tiap malam aku text ibu aku cakap '' terima kasih sebab lahirkan kakak dekat dunia ibu . Muahhhh , sayang cinta ibu .'' Nampak tak ape yang aku cuba sampaikan ?? Aku sendiri taktaw knp wey . Ibu ohh ibu ! Terima kasih . Memang aku tabik gila kepada yang bergelar ibu tu , bukan senang nak lahirkan anak dekat dunia niy . Aku yang kena pisau pun menjerit satu rumah , terguling guling nangis . Niy kan pulak terberanak . Kakak tu cerita doktor seluk seluk bagai , dia menggigil pegang tiang mase dekat labour room . Ouchh ! Jangan laa cerita lgy , takut . Membe aku lgy sorang tu haa , operate taw sebab anak dia besar . Now baru 4 bulan , dannnnnnnnnnnnnnnnnn dia pregnant lgy . HAHAHAHA ! Gataiiiii hang noo . Bila ibu cerita pasal bab bab niy aku jadi malu takmau dengar * malu konon * Lepas tu kena marah , ibu suruh belajar . Tidakkkkk !




Jom ,

Belajar samaaaa ;)

Assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment