Wednesday, March 20, 2013

Kening aku dipersoalkan !


Kuang asam punya pakcik ! Dia boley tanya kening aku niy kening ori kew ape . Hello , original okay pakcik ? Tak maen laa cetak rompak niy ,takde kelas laa uolls cetak rompak bagai niy kan =) Muke adik beradik aku semua tak same taw . 



Niy kakak aku , dia macam siam siket . Taktaw la dia buad ape dekat diri dia sehingga menjadikan dia paling tercantik dalam family aku . Dulu huduh sangat . HAHAHA


 Hello , its me uolls . Mami penang campur arab jadi hindustan * cehhh , perasan * Membe ibu cakap , aku ala ala hindustan , aku terima jew . Kajol kew juhi chawla kew , rani mukherji pun boley =)


 Adik sulung aku , dia muke melayu asli . Puihhhh , bajet handsome hang noo alom !


Adik prmpn tunggal a.k.a tunggul . HAHAHA ! Dia paling hitam dalam adik beradik aku . Anak bangla mana la ibu aku kutip , HAHAHA ! Tapi dia paling pandai . UPSR last year dia dpt 4A1B . Dapat result balik menangis bagai sebab ade B . Dia target A . Padan muke ! :P Dia pandai buad kuih taw , dia la assistant aku kalau masak memasak niy . Dia darjah empat dia da boley buad almond london sendiri taw . Aku form3 baru belajar buad almond london taw , mmuahhh . Sayang Alis :*



Azril , adik bongsu aku . Manja , nakal semua menang dekat dia . Semua dia sebat taw . Dia la penawar dia la racun segala bagai . Dia muke ikut ibu aku , jawa ! Jawa berad sebelah . Hahaha



Lawak kan adik beradik aku ?

Kbyeee , 

Assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment