Saturday, February 09, 2013

Bas Gilakkk !

Assalamualaikum . Haii uollssssssss ! Penad penad . Semalam bas macam bodoh lgy . Sumpah , aku taknak naek bas UTAMA EXPRESS da lepas niy . Janji macam hapeee je . Pukul 9 baru smpy bas gilak tu . Aku tercangak sorang sorang dekat terminal ! Bas gerak pukul 9.15 and then korang tau tak aku smpy SUNGAI PETANI pukul berape ? Pukul 10 pagi . Gila babi sungguh . 13 jam aku duduk atas bas . Naek kematu bontot akuuuu ! Driver bas tu boley duk bercinta pulakkk , dia duk layan cinta aku dengan penumpang laen jadi mangsa keadaan . Dasarrr ! Lepas tu boley pulak dia lalu jalan lama , konon takmau sesak . Awat jadi lagu taktau driver niy . Cinta punya pasal kami semua jadi mangsa , tak patut tak patut ! Smpy jaa dekat tol SUNGAI PETANI aku terus jalan kaki p hotel ibu aku * ibu aku chef dekat situ * Konon konon nak makan dengan ibu aku sementara duk tunggu kakak aku datang ambk aku , dia pulak mai cepad sangat . Haduhhh ! Korang bayangkan la , aku baru smpy ibu aku terus suruh siap siap nak pegy kenduri . Haa ? Penaddddddd la buuuu . Nak taknak kena la ikut , karang cakap anak derhaka pulak kan . Kihkihkih ! Balik kenduri Merul pulak text , cakap dia dapat assignment . Dia mintak tolong , search smpy sekarang baru jumpe . Legaa hati ! Bie , assignment kamu siaapppppp ! Bak upahhhhh :)


Good Night , 

Sleep Tight , 

Assalamualaikum :)


6 comments:

  1. fuhhh. sabo2. hehe. singgah sambil follow sini! :) #68

    ReplyDelete
  2. seramnya kalau drivernya mcm tu..huhu.. dugaan betul..belum lagi hilang semput dh suruh siap2 nk ke kenduri..huhu..sabar ja lo

    ReplyDelete
  3. Nana , tau tape . Da laa lembab ! Huh , gerammm .

    ReplyDelete